Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Luring
Skrevet

Mitt inntrykk er at menn noen ganger kjører klampen i bånn og legger alt inn på å vinne tilbake en dame de er interessert i hvis hun begynner vise interesse for / date andre menn.

Hva vil være motstykket til kvinnelig strategi her? Må vi bare gi opp når han viser interesse for andre?

Jeg er helt knust.... men tror ikke hun vil ha han (av grunner jeg ikke vil gå inn på her). (Vi har ikke vært skikkelig sammen...)

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg vist han at du klarer deg ypperlig uten han. Han er IKKE verdt deg. :klem:

Skrevet

Ja, mannens jegerinstinkt..... Han tror kanskje han "har" deg, og er på jakt etter et nytt bytte?

Ofte hjelper det å spille litt hard to get. Men det er slitsomt, jeg er iallefall lei av alt spillet og strategiplanlegging når det gjelder menn. Både i og utenfor forhold!!!

Skrevet

Om man må spille uoppnåelig fristerinne i relasjon til en mann for å kapre han bør man skjønne hintet og ta bena fatt og komme seg lengst mulig unna. Det kommer til å bli et slitsomt liv. Enten er han interessert, eller så er han det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...