Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har virkelig møtt drømmemannen føler jeg. Vi har det så fantastisk sammen, uten store krangler eller uenigheter. Vi har helt like verdier og mål for fremtiden og er virkelig en god match.

Men, nå har jeg tatt han i å lyve for meg og jeg er så skuffet.

Han har et barn fra et tidligere forholdet. Han og xn har virkelig et kommunikasjons problem, og hun har alltid blitt fremstilt som den værste heksen. Han påstår at han gjorde alt for henne og barnet, og har aldri gjort henne noe vondt. Jeg tenkte lenge at her er det uansett to sider av saken, men etterhvert som tiden har gått har jeg også tenkt at problemene mellom de to er stortsett hennes feil. Han er jo så fantastisk, hvordan kunne hun behandle han så dårlig?

Han har sett meg dypt inn øynene og sagt at han aldri har vært utro før. Da han sa dette måtte jeg innrømme at jeg faktisk var utro mot en tidligere kjæreste, men at jeg gjorde det slutt med kjæresten dagen etter utroskapet da jeg ikke så noen grunn til å fortsette etter det jeg gjorde. Nåværende kjæreste ble skuffet da han hørte dette og kunne ikke forstå hvordan jeg kunne gjøre noe sånt, men han ble allikevel glad for ærligheten.

Men nå har det kommet frem at han faktisk var utro mot barnets mor. Han fortalte dette selv og hadde tydeligvis dårlig samvittighet for at han hadde skjult det for meg. Han har "bare" kysset en annen sier han, men likefullt utroskap i mine øyne.

Det som skjedde i deres forhold har selvsagt ikke jeg noe med oss å gjøre, men han har faktisk løyet for meg. Overreagerer jeg eller har jeg rett i å føle at tilliten har fått en alvorlig brist?

Anonymous poster hash: 5d4a7...953

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har virkelig møtt drømmemannen føler jeg. Vi har det så fantastisk sammen, uten store krangler eller uenigheter. Vi har helt like verdier og mål for fremtiden og er virkelig en god match.

Men, nå har jeg tatt han i å lyve for meg og jeg er så skuffet.

Han har et barn fra et tidligere forholdet. Han og xn har virkelig et kommunikasjons problem, og hun har alltid blitt fremstilt som den værste heksen. Han påstår at han gjorde alt for henne og barnet, og har aldri gjort henne noe vondt. Jeg tenkte lenge at her er det uansett to sider av saken, men etterhvert som tiden har gått har jeg også tenkt at problemene mellom de to er stortsett hennes feil. Han er jo så fantastisk, hvordan kunne hun behandle han så dårlig?

Han har sett meg dypt inn øynene og sagt at han aldri har vært utro før. Da han sa dette måtte jeg innrømme at jeg faktisk var utro mot en tidligere kjæreste, men at jeg gjorde det slutt med kjæresten dagen etter utroskapet da jeg ikke så noen grunn til å fortsette etter det jeg gjorde. Nåværende kjæreste ble skuffet da han hørte dette og kunne ikke forstå hvordan jeg kunne gjøre noe sånt, men han ble allikevel glad for ærligheten.

Men nå har det kommet frem at han faktisk var utro mot barnets mor. Han fortalte dette selv og hadde tydeligvis dårlig samvittighet for at han hadde skjult det for meg. Han har "bare" kysset en annen sier han, men likefullt utroskap i mine øyne.

Det som skjedde i deres forhold har selvsagt ikke jeg noe med oss å gjøre, men han har faktisk løyet for meg. Overreagerer jeg eller har jeg rett i å føle at tilliten har fått en alvorlig brist?

Hvis han innrømte dette bare pga. sin egen dårlig samvittighet synes jeg du overdriver ja

Anonymous poster hash: f6620...e3b

Skrevet

Vært i nogenlunde samme situasjon selv. Og JA tilliten får seg en knekk - og det er HANS jobb og ordne det. Sannsynligvis vet du mer enn oss her inne om hvorfor han har løyet. Sannsynligvis er dette noe han virkelig har skammet seg over og han ville nok også helst fremstå så perfekt som mulig for deg- til sannheten hentet han inn. Sannheten kommer Alltid for en dag! Synes det er dumt og avslutte noe som du føler er veldig bra pga noe han har gjort før din tid. Likevel ser jeg problemet og smerten ved at han har lyve. Og det MÅ han også klare og innse. Gjør han det så ønsker jeg dere alt godt :)

Skrevet

Du får ta noen runder med deg selv å finne ut hvorfor du går etter drittsekker. Så kanskje du finner ut at de mennene som ikke er det er bedre....

Anonymous poster hash: 312b7...294

Skrevet

Det er ikke noe alternativ å gjøre det slutt enda.

Men nå ser jeg problemet i at han ikke tar ansvar for det han har gjort. Jeg er såret over at han løy til meg når jeg selv har valgt å være ærlig hele veien. Jeg snakket med han på tlf nettopp og han endte med å slenge på røret. Greit nok, så begynte jeg å hisse meg litt opp..men han der burde han vise litt forståelse også. Jeg ville lagt meg helt flat dersom jeg såret han, men han reagerer med sinne og gjør alt han kan for å vri seg unna. Den reaksjonen er bare enda mer skuffende.

Skrevet

Oh, the drama...

Anonymous poster hash: a6406...ea7
  • Liker 5
Skrevet

Dårlig oppførsel som du må besvare, altså stå opp for deg selv. Ikke gjøre som han, men gi han beskjed om at når han lyver for deg så er det HANS oppgave og fikse dette ....

Skrevet

Ohmy...så mye drama for en løgn om et kyss??

Og i tillegg innrømte han det selv?

Ta dere sammen! Blir litt målløs over såkalt krisemaksimering på forumet her iblant.

Anonymous poster hash: 410cf...f43
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Han kysset en annen bare? Han har ikke engang vært utro mao. Du, hør her. At du er ærlig om et skikkelig utroskap gjør deg ikke bedre enn han som trekker en hvit løgn on en bagatell, mest sannsynlig fordi han er lei av å snakke om den drittkjerringa av en eks.

Det er en mye større sak det at du har vært skikkelig utro, selv om du var ærlig, enn at han lyver om en liten glipp, så her skal du være rimelig glad for at han ikke har ditcha deg alt, og være litt mer ydmyk.

Endret av Masterstudent90
Skrevet (endret)

Skjerpings! Dette er bare tull. Dere overreagerer og overdramatiserer.

Endret av Temposonic
  • Liker 2
Skrevet

Han kysset en annen bare? Han har ikke engang vært utro mao. Du, hør her. At du er ærlig om et skikkelig utroskap gjør deg ikke bedre enn han som trekker en hvit løgn on en bagatell, mest sannsynlig fordi han er lei av å snakke om den drittkjerringa av en eks.

Det er en mye større sak det at du har vært skikkelig utro, selv om du var ærlig, enn at han lyver om en liten glipp, så her skal du være rimelig glad for at han ikke har ditcha deg alt, og være litt mer ydmyk.

Selv om du kanskje ikke ser på kyssing som utroskap, så er det MANGE andre som ser på det som utroskap fordi. Man skal ikke kysse andre når man er i ett forhold, med mindre man er enige om at det er lov.

Men ja, ts, du overreagerer. Dette var noe som skjedde før dere ble sammen.

Anonymous poster hash: 79e23...c24

Skrevet

Selv om du kanskje ikke ser på kyssing som utroskap, så er det MANGE andre som ser på det som utroskap fordi. Man skal ikke kysse andre når man er i ett forhold, med mindre man er enige om at det er lov.

Men ja, ts, du overreagerer. Dette var noe som skjedde før dere ble sammen.

Nei, engangskyssing er ikke utroskap, og kan på ingen måte sammenlignes med det å ligge med en annen, fortelle typen om det og dumpe han samme dag, som om det liksom gjør saken noe bedre?

• Liker 3
Skrevet

Nei, engangskyssing er ikke utroskap, og kan på ingen måte sammenlignes med det å ligge med en annen, fortelle typen om det og dumpe han samme dag, som om det liksom gjør saken noe bedre?

åhgud..

Skrevet

åhgud..

Spar meg.

Skrevet

Spar meg.

når skal du skjønne at ikke alle er som deg?

Skrevet

når skal du skjønne at ikke alle er som deg?

Skjønne at ikke alle er som meg? Et kyss er ikke utroskap, det er en glipp. En bagatell i det lange løp. Hvordan kan man selv ha vært utro å henge seg opp i at noen andre har løyet om en knøttliten bagatell? Hvis ts innbiller seg at hun kan påberope seg moralsk høygrunn her, så kan hun bare glemme å tro at hun beholder han i det lange løp. UTro først, så dømmer hun andre for å ikke gidde å nevne noe som ikke engang kan sammenlignes med det hun har gjort? Hun skal være takknemlig for at han i heletatt overser det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en eks som påstår akkurat det samme, men sannheten er en helt annen har jeg innsett. Etter et lengre forhold der vi også bodde sammen fikk jeg smake på den "vennligheten" han snakker om, og jeg ble utsatt for svært utspekulert manipulering av den typen som kan få deg til å få frynsete nerver og reagere med hysteri til slutt. Fordi han nekter å innrømme sin rolle oppi det hele. Han behandlet meg som en prinsesse, men innimellom var det alltid slik at dersom jeg stilte spørsmål ved noe så var det meg det var noe galt ved og aldri han.

Pr idag har jeg null tillit til noe han sier, og kroppen min blir automatisk stiv når jeg fanger opp signaler på at han ønsker nærhet som jeg ikke lenger er istand til å gi han pga manglende tillit.

Anonymous poster hash: a541b...0d3

Skrevet

Skjønne at ikke alle er som meg? Et kyss er ikke utroskap, det er en glipp. En bagatell i det lange løp. Hvordan kan man selv ha vært utro å henge seg opp i at noen andre har løyet om en knøttliten bagatell? Hvis ts innbiller seg at hun kan påberope seg moralsk høygrunn her, så kan hun bare glemme å tro at hun beholder han i det lange løp. UTro først, så dømmer hun andre for å ikke gidde å nevne noe som ikke engang kan sammenlignes med det hun har gjort? Hun skal være takknemlig for at han i heletatt overser det.

Et kyss er i aller høyeste grad utroskap.

Skrevet

Et kyss er i aller høyeste grad utroskap.

Nei, hvis det blir med kysset så er det ikke utroskap. Han hadde sikkert anledning til å gå hele veien eller gjøre mer, men det forble med kysset, og da er det heller ikke noe å snakke om.

• Liker 1
Skrevet

Nei, hvis det blir med kysset så er det ikke utroskap. Han hadde sikkert anledning til å gå hele veien eller gjøre mer, men det forble med kysset, og da er det heller ikke noe å snakke om.

Du kan benekte så mye du vil, det forandrer ingenting. Og det er trist hvis dere godtar kyssing, for tenk hvor lett det er å skjule hva annet som egentlig foregår da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...