AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Ja det er pent om det er naturlig. Mange har tynn pistrete hår og noen bruker løshår. Det ser så stygt ut. Hvorfor liker du langt hår? Er dere enig med meg når msn har tynt hår bør man klippe det kortere?Anonymous poster hash: 9cbbb...6f6 5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Ja det er pent om det er naturlig. Mange har tynn pistrete hår og noen bruker løshår. Det ser så stygt ut. Hvorfor liker du langt hår? Er dere enig med meg når msn har tynt hår bør man klippe det kortere?Anonymous poster hash: 9cbbb...6f6 Mitt hår er tynt, men kler definitivt best å ha det langt. De gangene det er halvlangt er det så utrolig pistrete, som langt er det mye bedre. Så ikke enig med deg. Anonymous poster hash: 74fdd...bd7 2
levelivet Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Dette gjelder jo veldig mange estetiske saker da, sånn har det bestandig vært og vil for alltid være. Smaken er som baken! 7
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Hvis håret er veldig tynt, kan det lønne seg å klippe det litt opp lagvis og ikke ha det superlangt. Men jeg synes alltid langt hår er penere på kvinner enn kort, uansett. Extensions ser bra ut når det er gjort riktig. Dessverre har altfor mange jenter dårlige og billige extensions som ikke ser ekte ut. Anonymous poster hash: d5656...df0 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #8 Skrevet 14. januar 2014 Hvis håret er veldig tynt, kan det lønne seg å klippe det litt opp lagvis og ikke ha det superlangt. Men jeg synes alltid langt hår er penere på kvinner enn kort, uansett. Anonymous poster hash: d5656...df0 Det er mulig det funker for noen, men ikke alle. Mitt hår blir fullstendig ødelagt av å bli oppklipt. Det både ser tynnere og mer slitt ut. Anonymous poster hash: 378f5...f28 4
Eolin Skrevet 14. januar 2014 #9 Skrevet 14. januar 2014 haha, komisk å diskutere. smak og behag? men jeg har egentlig langt hår nå fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med det. jeg aner ikke hvilken frisyre jeg passe og jeg har heller ikke særlig mange penger til å vedlikeholde en frisyre. så nå har jeg hatt langt hår en stund... rett og slett fordi jeg ikke vet hva jeg ellers skulle ha hatt.. jeg synes da jeg kler langt hår! så det er ikke fordi jeg har gitt opp totalt heller. gå og spør en frisør? jeg har faktisk prøvd dette og som om oftest gjør de ingenting. stusser litt, de tør liksom ikke. kjedelig. 1
Ingvilddd Skrevet 14. januar 2014 #10 Skrevet 14. januar 2014 Jeg har ikke langt hår, men ønsker meg det, mest fordi jeg ser mange jenter med langt hår som kan ordne håret sitt på så fine måter. Kan liksom ikke eksperimentere noe med det når det er så kort
skreppamedleppa Skrevet 14. januar 2014 #11 Skrevet 14. januar 2014 For noen år siden skulle alle ha Jennifer Aniston frisyre fordi det var mote, det ente opp med at en haug av kvinnfolk gjekk rundt og så mildt sagt jævlig ut, ikke fordi den frisyren er stygg i seg selv, men folk gjekk til anskaffelse av en frisyre som verken kledde ansiktet deres eller personen for øvrig. Samme er det med kvinner og langt hår, noen kler det, andre definitivt ikke. Men alle skal ha det likevel, kun fordi det er kvinner. skjønner det ikke jeg heler... Jeg liker når kvinner finner ut at ikke alle kler en hårfrisyre men går til anskaffelse av en frisyre som kler ansiktsformen og stilen en har fra før av. Viss du har en firkantet ansikt hvor ansiktet ditt er like bredt over kjeven som kinnbeina og pannen så vil bølger eller løse krøller være med på å myke opp den markerte kjeven, mens rette eller stramme frisyrer gjør det motsatte. Har du en ansiktsform som er triangulært eller hjerteformet så kan en midtskill fungere bra. En tung eller lett pannelugg kan også være et godt alternativ. Og man bør unngå hår som er kortere enn til øret. Har du et smalt ansikt virker det kraftigere med en kort frisyre med lugg, gjerne en bob. En bør unngå for langt hår og midtskill, som får ansiktet til å se smalere ut Har du en oval ansiktsform skal du i teorien kunne kle det meste. Jeg har lest så mange ganger at alle kvinner kler langt hår men jeg føler litt på at det er det samme som å si at alle kvinner kler fargen gul (og hvor galt blir ikke plutselig det..) Jeg liker hår frisyrer som fremhever de gode trekkene hos en kvinne og som utjevner det en er misfornøyd med, det vil si at de kvinnene som tviholder på at "langt hår er fint til alle kvinner" bommer ganske stygt på målet. Men igjen smaken er som baken, men jeg skjønner ikke hvorfor noen tviholder på at langt hår alltid er fint når de kunne gjort seg selv mye finere med en korte look.. 4
Gjest avocadoen Skrevet 14. januar 2014 #12 Skrevet 14. januar 2014 Finnes da flere med tynt hår som kler og ha det langt. Selv kler jeg absolutt ikke langt hår, så jeg har det ned til ca midten av halsen. Man kan dermed ikke si at langt hår er best uansett, for det er helt individuelt
Jolene Skrevet 14. januar 2014 #13 Skrevet 14. januar 2014 Har langt hår fordi jeg liker det best. Det korteste jeg har hatt håret mitt er til rett over puppene, og det var fint det, men savnet det lange. Nå er håret mitt til midjen, og lenger skal det bli!
Erazor Skrevet 14. januar 2014 #14 Skrevet 14. januar 2014 Synes ofte at ansiktet blir fremhevet bedre på de jenter/kvinner som har kort hår, da kommer særpreget til hver enkelt virkelig frem. Svært mange av dem som har langt hår har det stort sett alltid i hestehale eller satt opp uansett. Ellers så skjuler langt hår ofte både hals, nakke og strukturer i ansiktet. Synes Natalie Portman, Emma Watson, Miley Cyrus og nå Pamela Anderson er gode eksempler på hvor flotte og spennende mange kvinner kan se ut om de våger å klippe av seg det lange håret. 8
Strikkemamma Skrevet 14. januar 2014 #15 Skrevet 14. januar 2014 (endret) Det Gjest sa, enkelt og greit! Endret 14. januar 2014 av Lykke
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #16 Skrevet 14. januar 2014 De som ikke ser fine ut med langt hår, ser neppe fine ut med kort hår heller. Anonymous poster hash: 34b08...d65 6
Gjest Inferno Skrevet 14. januar 2014 #17 Skrevet 14. januar 2014 Fordi da kan vi flette det sammen med kjønnshåret og sånt og det er sjukt kult og #hipster 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #18 Skrevet 14. januar 2014 Fordi vi liker å ha langt hår. Enig. Trenger ikke flere grunner enn det. Hva andre syns og mener, kunne jeg ikke brydd meg mindre om, så lenge jeg selv like det, og langt hår er noe jeg foretrekker, så får andre mene hva de vil. Kommer forøvrig aldri til å bruke extensions. Anonymous poster hash: 46ca1...a22 1
skreppamedleppa Skrevet 14. januar 2014 #19 Skrevet 14. januar 2014 De som ikke ser fine ut med langt hår, ser neppe fine ut med kort hår heller. Anonymous poster hash: 34b08...d65 De som ikke kler gult kler neppe fargen brunt heller... Altså som sagt, håret har noe med ansiktet å gjøre, ansiktsformen er avgjørende.. Det er ikke rocket science dette vet du, det er en enkel logikk. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 14. januar 2014 #20 Skrevet 14. januar 2014 hvorfor skal noen på død og liv kommentere andres stilvalg, helst i negative ord? 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå