Gå til innhold

Menn: Hva forteller dere kompiser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du er på flørtern med ei jente, og det hender at dere treffes når du er sammen med en kompis - hadde du fortalt han at du syntes hun var søt/digg/sexy (Selv om du ikke var interessert i noe seriøst med henne)? Hadde du fortalt at dere flørtet en del, og sendte dirty sms?

Anonymous poster hash: 3dea4...2f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, gjør ikke det. Syns ikke man skal gjøre sånt, blir litt for dumt å drive å snakke som noen 14-åringer. Har viktigere ting å snakke om i min vennegjeng! Men sikkert noen som gjør det.

Anonymous poster hash: 3b2e4...2dc
Skrevet

Dirty sms osv prater jeg ikke om! Men har jeg truffet en jente jeg liker veldig godt så forteller jeg jo venna (de nærmeste) om det!

Men da håper jeg jo at det skal bli seriøst!

Anonymous poster hash: e99fa...2ed

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke fortalt at vi sendte "dirty SMS". Jeg gjorde det, deretter fylte jeg fjorten og sluttet med det.

Men det hender at jeg snakker om at jeg har møtt en søt jente, og da er det fordi jeg er interessert i henne og det virker som det er gjensidig. Jeg går ikke i detaljer, og det snakkes maks om i 20 sekunder.

Anonymous poster hash: fc110...453
  • Liker 1
Skrevet

De fleste guttene (tror jeg) snakker ikke så mye om en man dater eller en man liker godt før det blir et forhold, vi pleier som regel å ikke snakke om det, synes det er litt rart, husk ikke alle er sånn

Men jeg snakker om med en bestevenn jeg har om alt det samme gjør han, vi stoler mye på hverandre og har sagt alle hjemligheten vår til hverandre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet samoer gjorde det når vi var i starten av forholdet, han sa det ikke selv, men fikk høre det mye av vennene hans :)

Anonymous poster hash: 22c64...905

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...