Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Hvordan rengjøre dere sminkekoster? Tenker da spes på store kakubi koster til foundation. Jeg syns ikke jeg får bort små Klumpe rester som samler seg helt ytterst i kosten. Prøver forsiktig med id sin rensemiddel, har også etter tips fra hudsalong om å bruke litt zalo men får ikke skånsomt bort disse små prikkene med rester. Må bruke neglene for å ta de bort. Og syns kosten blir mye mykere og ødelagt på en måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier å bruke uparfymert sjampo for barn, Neutral sin eller noe. Vasker kostene forsiktig med lunkent vann og denne sjampoen, og skyller godt etterpå.

Anonymous poster hash: 01d90...daa
Skrevet (endret)

Hadde samme problem med en av mine for noen dager siden, hadde en liten kopp, et type lokk til en spray, som ser ut som en liten bolle, vasket den godt, hadde oppi litt vann, vasket kosten og gned den inn med litt rens og lot den stå oppi der en liten stund. Det gikk bedre å vaske av et par ganger etterpå, men skyll godt. Bare ikke sett den så vannet dekker håndtaket.

Endret av FrøkenBaker
Skrevet

Viss kosten er veldig skitten tar jeg først en liten bolle med matolje på et papir og stryker kosten over et par ganger, sminken går veldig lett av og kosten blir ikke ødelagt. Så tar jeg en liten bolle med mild såpe og vann og rengjør resten der, skyller godt av selvsagt.

Skrevet

Det er ei finsk makeupartist som er bosatt i Paris som nettopp har laget en Youtube video om dette :)

Håper den kan være til hjelp. LINK

Skrevet

Dypp den i klorin.

Anonymous poster hash: fef59...1b2

Gjest BabyBlue
Skrevet

Syntetiske børster dynker jeg i daiso, naturlig hår vasker jeg i lunkent vann og med en mild og naturlig såpe:)

Skrevet

jeg vasker mine med baremineral sin "vaskeshampo" eller hva jeg skal kalle det for sminkekoster :)

Anonymous poster hash: 39155...730

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...