Gå til innhold

Hvordan finne en mann/dame som er match?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper på å finne en match. Har møtt flere menn, men de fleste er ute etter sex, eller så klaffer det ikke.

De beste datene jeg har hatt er med de som har samme interesser i livet som meg. Der var det tiltrekkningen jeg manglet, klarte ikke å ha nær kontakt med de.

Men... nå har jeg bestemt meg for en ting..... Det er gjerne lurt å ha en profil der det står tydelig hva jeg søker på nettet. Bruke tiden til hjelp. Klarer meg pent alene.... Ta vare på seg selv... Trene, og kose meg. Være med familien min, osv.

Og så prøver jeg å legge vekt på treningsinteressen på profilen min så kanskje jeg finner en å trene med, og da er det lettere at jeg finner en mann som det kan vare med og.

Hva tenker dere?

Jeg ønsker også et barn til , men er ikke nødt.... for jeg har barn. Men håper på det..... Ville dere skrevet det i nettprofilen? Bør nettprofilen være kort eller lang eller mellom... Jeg mener at den ikke bør være for lang og ikke for kort, men enkel og grei....

Anonymous poster hash: 82897...ead
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettprofilen bør være midt i mellom, ikke for lang og ikke for kort. Det viktigste er at du forteller litt om deg selv, og litt om hva du søker etter. Prøv å være positiv og konkret. Viktig at du har bilder som viser deg i forskjellige settinger hvis du har flere bilder. Gjerne et bilde som ikke er selfie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...