Nephilia Skrevet 14. juni 2002 #1 Skrevet 14. juni 2002 Nå er det jo bare en uke igjen til den store dagen, og presangene har begynt å komme til hus. Men så er samboeren min og jeg litt uenige i når presangene skal åpnes. :o Gjør dere det etterhvert som de kommer, eller samler dere opp og tar de med til lokalet? Er jo så nysgjerrig at jeg helst vil åpne de med det samme, og da får vi jo litt kos med å åpne de selv....
Augustbrud02 Skrevet 15. juni 2002 #2 Skrevet 15. juni 2002 Jeg tror jeg ville åpnet dem etterhvert jeg, men jeg er ikke sikker på hvordan vi kommer til å gjøre dette. Vi har fått en gave allerede, men den kjøpte vi selv (etter å ha fått penger til å kjøpe den), og siden det var kjøkkenbord + stoler tok vi det i bruk med en gang. Men jeg tipper det blir nok av gaver å åpne allikevel på den store dagen, så da er det kanskje greit å ikke åpne alt da? Også må det jo være moro å iallfall kunne åpne noe selv da!
Anki1971 Skrevet 15. juni 2002 #3 Skrevet 15. juni 2002 De gavene som kommer på forhånd kommer vi til å åpne selv dagen før bryllupet i selskapslokalet. Tror jeg i hvert fall.
scorpion73 Skrevet 15. juni 2002 #4 Skrevet 15. juni 2002 De gavene som kommer på forhånd, kommer vi til å pakke opp og ta med til lokale, bortsett fra den vi har fått allerede som er oppvaskmaskin.
Maggie74 Skrevet 15. juni 2002 #5 Skrevet 15. juni 2002 Vi er så heldige at vi gifter oss to dager, så vi har planer om å ta en seanse hjemme på fredagen etter at vi har vært hos byfogden og ute og spist. Da har vi invitert med hjem de som var med oss til byfogden (foreldre og forlovere) til å være med hvis de vil. Så tar vi med oss alle gavene til lokalene på søndagen (evt. blir vel på lørdagen når vi dekker border og slikt). Maggie!
Babyface Skrevet 15. juni 2002 #6 Skrevet 15. juni 2002 Er det ikke vanlig å åpne gavene som kommer før den store dagen sammen og at man har noen andre, f eks søsken eller venner/venninner, som tar seg av dette på selve dagen? Uansett er det jo viktig å holde orden på kort og gaver, så man burde jo loggføre hvem man får av og hva etterhvert som man åpner gavene.
Leia Skrevet 15. juni 2002 #7 Skrevet 15. juni 2002 Egentlig kunne vi jo tenke oss å åpne gavene selv også på dagen. Men da får jeg litt prestasjonsangst. Tenk så mange gaver man skal åpne på en gang, og så skal man vel helst være like glade for alle?
scorpion73 Skrevet 15. juni 2002 #8 Skrevet 15. juni 2002 Jeg har aldri vært i et bryllup hvor brudeparet åpner gavene sine selv, de pleier jo å stå ferdig pakket opp når brudeparet ankommer festlokalet. Dette er det gjerne noen venniner som gjør,eller søsken. Pakkene som kommer før er det jo noe annet med, jeg skal ihvertfall lukke opp våre, er alt for nyskjerrig til å la vær(hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå