Strikkemamma Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Jeg er gravid og har fått erfare at håret endrer seg. Det som før har vært en fyldig krøllete manke er nå blitt til et flatt og livløst hår. Og jeg føler ikke at det hjelper at håret kun har èn farge. Så det jeg lurer på nå er om jeg hadde følt meg mer vel med å tatt noen striper. Men er dette trygt når man er gravid? Har ikke tenkt å stripe inntil hodebunnen. En annen ting er at jeg sparer til langt hår og har derfor utviklet frisørangst. Er så redd for å bli misfornøyd med fargeresulatet. Har naturlig rødlig hår, blir det da fint å ta noen lyse striper som blir litt sånn karamellfarget? Er så i tvil, vet ikke om jeg tør dette!! :/
celineh Skrevet 20. januar 2014 #2 Skrevet 20. januar 2014 Heey! Jeg har ofte brukt økologiske farger når jeg har stripet eller farget håret! Ikke bare gir mange hårfarger unødvendige forstyrrende giftstoffer, men det er mye mer skånsomt for håret selv - som jeg synes blir mye bedre. Vet ikk helt hvor du bor, så litt vanskelig å anbefale noen salonger. Anbefaler et lite google søk på "økologisk hårfarge", så kanskje du får opp noe interresangt! Tror dette skal være helt trygt for gravide! Skjønner frisørangsten, men det beste er bare å kaste seg ut i det egentlig.. snakk med frisøren om hvordan du vil ha det - evt. ta med bilder av noen med type hår du kan ønske deg! Lykke til :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå