Gå til innhold

Lyst å anbefale Vickys 7 day slim dvd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var veldig godt trent før, men pga skade, sittende i ro lenge, fikk jeg på meg en masse dødvekt. Når jeg skulle begynne å trene igjen var det ikke godt å vite hvor jeg skulle starte, selv etter mange års erfaring.

Oppdaget denne vickys 7 day slim dvd'en her, og må si at jeg har hatt veldig god nytte av den!

Har spist jevnt og litt sunt hele tiden jeg har trent. Kjøpte den i jula og har trent 10x2 økter helt siden det.

Har gått ned noen kilo i vekt, blitt sterkere, og fått strammet opp. Gir det et par uker til før jeg føler meg sterk nok til å løpe og løfte vekter som jeg tidligere gjorde.

Det har gitt meg en knallgod start og jeg er overrasket over hvor bra dette har fungert! I første omgang klarte jeg bare ti minutter, men senere gjorde jeg øktene morgen og kveld, passet fint :)

Så, min anbefaling til dere som er utrente og vil starte opp på et ok nivå.

Her er link til artikkel med youtube klipp så dere selv kan se.

http://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/geordie-shore-star-vicky-pattison-2985103

Anonymous poster hash: 135fe...ddd
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett på denne en stund, men lurer bare på hvor du får kjøpt den? Har sett den på amazon.com, men om det er en norsk butikk/nettbutikk hvor jeg kan få skaffet den?

Supert at den fungerer! :D

Anonymous poster hash: c6525...bbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...