AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Hei, jeg er en jente på 17 år som startet i ny klasse dette skoleåret. Jeg kjente en del fra før av sånn halvveis. Jeg har venner i andre klasser som jeg ofte er med i friminuttene. Jeg har blitt best kjent med tre jenter, men disse jentene er en skikkelig trekløver. Jeg har alltid oppfattet meg selv som en sosial person og aldri hatt problem med å ha flyt i samtalen. Men denne klassen er skikkelig "close" så det er vanskelig å bli en del av gjengen. Det er spesielt i gymmen det er ille. Jeg tror ikke de mener ble med det, og skjønner ikke hvordan det føles for meg. Vi skal om to uker en tur til Østerrike i en uke, jeg håper at den turen er nøkkelen min inn i gjengen. Fordi jeg føler meg utenfor så har jeg begynt å grue meg til skolen. Er så vondt å ha det sånn. Anonymous poster hash: cd0d9...84d 1
ekkoet Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Er det en lærer du kan snakke med det om? Ville det feks hjelpe om du fikk mer en-på-en tid med noen i dette trekløveret? Hypotetisk, la oss si at lærer/kklasseforstander delte inn i grupper ved gruppearbeid. Dersom dere i dette 3+1-kløveret da plasseres sammen slik at du får være med den ene og de to andre ikke er sammen. Da ville du komme mer innpå den/de du har blitt kjent med, uten at den du er på gruppe med føler seg "stuck" med deg. Jeg ser at dette ikke er så lett å gjennomføre, ikke en enke ting å gå til en lærer og si noe slikt, var mer for å peke på at det finnes muligheter som bør prøves før det går for langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå