AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Jeg har en venninne som bor i en annen by. Vi har snakket om at jeg skal besøke henne, og jeg sa ja til å dra til henne i helgen. Men jeg har ikke lyst. Det er meldt ganske kaldt, og da er det begrenset hva vi kan gjøre. Jeg vil oppleve byen, og da helst i mer behagelig vær. Hun er ivrig etter å dra på byen, drikker mye, og jeg er redd hun forlater meg på et utested. Det koster jo også en del å dra dit, så vil ikke bruke masse penger på noe jeg egentlig ikke har lyst til. Hva skal jeg gjøre? Hun gleder seg masse. Men jeg vil jo ikke Anonymous poster hash: 2623d...ab6
Leonia Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Hopp i det, kan hende du får det kjempegøy?
Ferny Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 (endret) Det blir sikkert gøyere enn du tror! Men hvis du er helt sikker, så si at du heller vil vente til senere på våren pga. vær og vind, og at det tross alt koster en del når du først drar. Endret 14. januar 2014 av Ferny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå