AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Faen å. Gikk gjennom et mindre pent brudd for ca 8 mnd siden (det var jeg som gjorde det slutt). Har ikke hatt kontakt med typen på siden. Før jul tikket følgende melding inn: "Du knuse virkelig hjertet mitt". Jeg svarte da: "Det beklager jeg virkelig XXX. Men jeg kunne ikke fortsette på den måten. Jeg beklager virkelig all smerte jeg påførte deg". I dag fikk jeg: "Jeg har lenge tenkt på hva jeg skal svare deg. Selv om det kanskje høres patetisk ut, jeg må bare fortelle deg at jeg elsker deg. Jeg greier ikke fungere, jeg tenker på deg hele tiden og jeg savner deg!". Hva svarer jeg? Er ikke interessert i noe forhold. Men har så utrolig dårlig samvittighet for at han føler det sånn. Anonymous poster hash: 2118f...a49
Betty Blue Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Synes du fint kan skrive: Meldingen fra deg ga meg dårlig samvittighet.... . Men jeg har dessverre ikke følelser for deg, og skulle virkelig ønske at du fant noen andre som var verd denne kjærligheten. For du er et flott menneske, ikke kast bort disse følelsene på en som meg som ikke gjengjelder dem". 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Åh, føler meg som ei dritt kjerring. Han er en kjempeflott type, både personlighet og utseende. Men det fungerte virkelig ikke for meg. Har så sinnssykt dårlig samvittighet for at han har det sånn. Anonymous poster hash: 2118f...a49
Betty Blue Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Åh, føler meg som ei dritt kjerring. Han er en kjempeflott type, både personlighet og utseende. Men det fungerte virkelig ikke for meg. Har så sinnssykt dårlig samvittighet for at han har det sånn. Anonymous poster hash: 2118f...a49 Sånt skjer. Ikke ha dårlig samvittighet, med mindre du gjorde det slutt på en forferdelig måte.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Det er vanlig å få dårlig samvittighet etter å ha avsluttet et forhold, det er jo ikke noe moro å såre et annet menneske. Det er nå en gang sånn at man sjelden finner "den rette" ved første forsøk, da vil en del forhold gå i oppløsning. Noen ganger er man den som avslutter forholdet og andre ganger er man den som blir slått opp med. Det er en del av livet og han vil nok komme over dette med litt tid. Jeg synes du skal svare ham på en hyggelig måte men samtidig gjøre det klart at du ikke ser noen mulighet for et videre forhold. Så snart han innser at det ikke er mulighet for å bli sammen igjen vil han nok komme i gang med prosessen for å få deg ut av tankene sine og gå videre. Uansett hva du gjør, ikke gi ham håp om nytt forhold fordi du synes synd på ham. Det vil være å leike med følelsene hans og gjøre alt mye verre i det lange løp.... Anonymous poster hash: 98959...219
wondergirl Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Unnskyld meg, men MÅ du svare, da? Kanskje det er lettere å takle bruddet for ham hvis du ikke er så immøtekommende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå