Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke hvor jeg skulle legge dette spm, så prøvde her.

Noen som vet om det er skiløyper på frognerseteren nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det snør jo mye antageligvis er det skiføre.

Anonymous poster hash: 4b948...42e

Skrevet

Som alltid, føremeldingen til skiforeningen: http://www.skiforeningen.no/marka/forem/

Anonymous poster hash: faee5...492

Prøvde meg der før jeg spurte så klart, men ble ikke så mye klokere av den grunn :/

Skrevet

Prøvde meg der før jeg spurte så klart, men ble ikke så mye klokere av den grunn :/

Løypene som er preparert står jo under føremeldingen. Du får også oppgitt når det ble eller skal bli preparert.

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer på det samme, har hørt at det må være 30 cm snø før de kjører opp løypene. Har sendt en melding til en bekjent som daglig går i marka med bikkja og spurt, men nå er vedkommede på jobb så må vente på svar.

Tviler på at det er 30 cm snø i marka, bor rett ved markagrensen og antar det er 15-20 cm snø nå, men nærmere helga er det en sjanse. I tillegg til litt mildere vær.

Skrevet

Fikk melding nå og svaret var at ingen er observert med ski enda. Da er det bare å vente på mer snø, antar jeg. :)

Skrevet

Hei! jeg har gått på ski siden oktober og det er skiføre mange plasser i marka!

Akkurat nå er det beste stedet å reise Nordmarka Nord. De to beste stedene er nok MYLLA DAM og SVARTBEKKEN. Dette er ca 40-50min med bil fra Oslo.

Det er flere som har gått med grusski i dag i sørkedalen i oslo. Det er også pakket flere steder i Lillomarka slik at man kan gå med skøyteski. Tipper forhldene vil bli vesentlig bedret de neste 24 timene pga all snøen som kommer nå.

All informasjon finner man som man ser over hos skiforeningen.no. Der er SAMTLIGE områder oppdatert minst en gang om dagen

Anonymous poster hash: 75a05...60c
Gjest bustyvel
Skrevet

Kan ikke være spesielt heftig skiføre i byn når oslofolket busser til Lillehammer…. :)

Skrevet

Kan ikke være spesielt heftig skiføre i byn når oslofolket busser til Lillehammer…. :)

Det var i helgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...