AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 En fyr jeg vet hvem er, men som ikke vet hvem jeg er, la meg til på Facebook her om dagen. Jeg har vært litt avstandsbetatt av han et par måneder og vi har et par felles venner på Facebook,men ellers har vi ikke hatt noe med hverandre å gjøre.. Så egentlig ganske merkelig at han har lagt meg til. Jeg forventet nesten at han skulle sende en melding eller et eller annet etter at han la meg til, men han har ikke sagt eller gjort noe mer. Nå går jeg rundt å lurer på om han kanskje har trodd at jeg er en han kjenner fra et eller annet sted, men det gjør han jo ikke:/ så jeg vet ikke om jeg tør å sende han melding tilfelle han oppdager at vi ikke egentlig kjenner hverandre.. Hva hadde dere gjort? Er et par dager siden han la meg til.. Anonymous poster hash: ec472...7c2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 En fyr jeg vet hvem er, men som ikke vet hvem jeg er, la meg til på Facebook her om dagen. Jeg har vært litt avstandsbetatt av han et par måneder og vi har et par felles venner på Facebook,men ellers har vi ikke hatt noe med hverandre å gjøre.. Så egentlig ganske merkelig at han har lagt meg til. Jeg forventet nesten at han skulle sende en melding eller et eller annet etter at han la meg til, men han har ikke sagt eller gjort noe mer. Nå går jeg rundt å lurer på om han kanskje har trodd at jeg er en han kjenner fra et eller annet sted, men det gjør han jo ikke:/ så jeg vet ikke om jeg tør å sende han melding tilfelle han oppdager at vi ikke egentlig kjenner hverandre.. Hva hadde dere gjort? Er et par dager siden han la meg til..Anonymous poster hash: ec472...7c2 Hæ...Hvordan kan det ha seg at du er avstandsbetatt av ham, mens han ikke vet hvem du er? Hvordan vet du i så fall hvem han er? Synes uansett ikke du skal tenke så mye over hvorfor han gjorde det. Folk er forskjellige, noen legger til mennesker de ser de har mye til felles med og/eller har flere felles venner med, mens andre kun har mennesker på sin venneliste som de kjenner personlig. Men hvis han er singel, send ham en melding da vel ! Anonymous poster hash: 4ba9b...251
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Hæ...Hvordan kan det ha seg at du er avstandsbetatt av ham, mens han ikke vet hvem du er? Hvordan vet du i så fall hvem han er? Synes uansett ikke du skal tenke så mye over hvorfor han gjorde det. Folk er forskjellige, noen legger til mennesker de ser de har mye til felles med og/eller har flere felles venner med, mens andre kun har mennesker på sin venneliste som de kjenner personlig. Men hvis han er singel, send ham en melding da vel ! Anonymous poster hash: 4ba9b...251 Han har vært med på et par TV programmer, litt sånn C kjendis:) derfor jeg vet hvem han er, men ikke omvendt. Mulig han bare la meg til for å sanke venner, men syntes det er litt spesielt, trodde ikke folk fortsatt drev med sånt lenger? Men nå tør jeg hvertfall ikke sende han mld, off.. står ikke noe om at han er i noe forhold, men litt kleint hvis han bare la meg til random for å få flere venner. Anonymous poster hash: ec472...7c2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Han har vært med på et par TV programmer, litt sånn C kjendis:) derfor jeg vet hvem han er, men ikke omvendt. Mulig han bare la meg til for å sanke venner, men syntes det er litt spesielt, trodde ikke folk fortsatt drev med sånt lenger? Men nå tør jeg hvertfall ikke sende han mld, off.. står ikke noe om at han er i noe forhold, men litt kleint hvis han bare la meg til random for å få flere venner.Anonymous poster hash: ec472...7c2 Hvis dere har noen felles venner, så har han kanskje kikket på profilen din og syntes du ser interessant ut. De færreste sanker nok venner de ikke har noen interesse av å kommunisere med overhodet, så send ham en melding du . Se det som et lykketreff og ta det som et tegn . Anonymous poster hash: 4ba9b...251
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Hvis dere har noen felles venner, så har han kanskje kikket på profilen din og syntes du ser interessant ut. De færreste sanker nok venner de ikke har noen interesse av å kommunisere med overhodet, så send ham en melding du . Se det som et lykketreff og ta det som et tegn . Anonymous poster hash: 4ba9b...251 Hmm, er det jeg går rundt og håper.. men når han ikke tar noe kontakt eller noe, så blir jeg litt usikker.. og han får jo nye venner hele tiden, så han har sikkert allerede glemt at han har lagt meg til:/ Anonymous poster hash: ec472...7c2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Hva kan jeg evnt skrive til han? Anonymous poster hash: ec472...7c2
Gjest Soley Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Han har vært med på et par TV programmer, litt sånn C kjendis:) derfor jeg vet hvem han er, men ikke omvendt. Mulig han bare la meg til for å sanke venner, men syntes det er litt spesielt, trodde ikke folk fortsatt drev med sånt lenger? Men nå tør jeg hvertfall ikke sende han mld, off.. står ikke noe om at han er i noe forhold, men litt kleint hvis han bare la meg til random for å få flere venner.Anonymous poster hash: ec472...7c2 Trodde ikke folk brukte facebook lenger :D Neida ikke tenk så mye på det, men ja det er litt rart at han ikke har sendt deg en melding. Men om du ikke liker han eller ikke vil ha han på vennelista så er det bare å slette han =)
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #8 Skrevet 14. januar 2014 Trodde ikke folk brukte facebook lenger :D Neida ikke tenk så mye på det, men ja det er litt rart at han ikke har sendt deg en melding. Men om du ikke liker han eller ikke vil ha han på vennelista så er det bare å slette han =) Men jeg liker han har "avstandslikt" han en stund før han la meg til t.o.m.. men aner ikke hva jeg evnt skal skrive til han..føles ut som jeg er 14 år igjen, haha Anonymous poster hash: ec472...7c2
Magnifique Skrevet 14. januar 2014 #9 Skrevet 14. januar 2014 Hei. Hva med å bare skrive: 'Hei! Kjenner jeg deg? :)', e.l. Så ser du hva han svarer. Det er ikke verre enn det. Og hvis han fortsetter samtalen, eller du finner ut du har lyst til å snakke mer med han, så gjør det. - Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #10 Skrevet 15. januar 2014 Hei. Hva med å bare skrive: 'Hei! Kjenner jeg deg? :)', e.l. Så ser du hva han svarer. Det er ikke verre enn det. Og hvis han fortsetter samtalen, eller du finner ut du har lyst til å snakke mer med han, så gjør det. - Lykke til! God ide hadde tenkt å gjøre det, men så har jeg lagt merke til at han driver å liker alle mulige slags bilder av skikkelige "bimbo" jenter med store silikonpupper på Facebook hele tiden, og liker haugevis av bilder av Sophie Elise, så tror ikke jeg er heeelt hans type for å være helt ærlig..... og han har fortsatt ikke skrevet noe eller likt noe hos meg, så tviler sterkt på at det var noe annen hensikt med å legge meg til enn å sanke venner:/ Anonymous poster hash: ec472...7c2
Magnifique Skrevet 15. januar 2014 #11 Skrevet 15. januar 2014 God ide hadde tenkt å gjøre det, men så har jeg lagt merke til at han driver å liker alle mulige slags bilder av skikkelige "bimbo" jenter med store silikonpupper på Facebook hele tiden, og liker haugevis av bilder av Sophie Elise, så tror ikke jeg er heeelt hans type for å være helt ærlig..... og han har fortsatt ikke skrevet noe eller likt noe hos meg, så tviler sterkt på at det var noe annen hensikt med å legge meg til enn å sanke venner:/ Anonymous poster hash: ec472...7c2 Hm, det kan jo være litt mistenkelig, ja. Men hva med å bare prøve? Det er jo noe rart om du spør hvem han er, eller hvorfor han la deg til. Også får du se det litt an
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå