Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2004 #1 Skrevet 19. mai 2004 http://www.dagbladet.no/dinside/2004/05/19/398494.html
LilleBille Skrevet 19. mai 2004 #4 Skrevet 19. mai 2004 Han bodde hos oss i hele oppveksten min... (stakkars pappa.. i et "kvinnehus".... )
rosett Skrevet 19. mai 2004 #6 Skrevet 19. mai 2004 Ganske dårlig når en er voksen og ikke har lært å treffe skåla ennå, sånn sett er det en bra ting, men det mest naturlige og helsemessig riktige for menn er å stå å tisse, hvis ikke kommer ikke alt ut, ikke så kjekt at det ligger igjen et par centimeter med urin i snurrebassen som renner ut når en reiser seg opp eller bare blir liggende. Morsomt. :-)
Gjest Virvar Skrevet 19. mai 2004 #7 Skrevet 19. mai 2004 Jeg er glad jeg er jente jeg- det er ikke sååå lett heller da for mennene som står høyt der oppe og skal sikte med slangen ned i en liten klosett skål uten å ikke søle noe (Jeg har nemlig prøvd å holde :oops: )
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2004 #8 Skrevet 19. mai 2004 Jeg reiser sporenstreks til Tyskland og kjøper et spøkelse. Jeg er møkka lei av å ligge på alle fire å skrubbe urin fra vegg- og gulvfliser... Og jeg tenker med hat tilbake på den dagen jeg lærte mine små gutter å stå og tisse... :-x Men den gangen var det jo så søtt - de var akkurat store nok til å legge den lille snilefanten over kanten på toalettet... akk ja
Tusenfryd Skrevet 19. mai 2004 #9 Skrevet 19. mai 2004 En løs skrue i sitteringen, evt stramme mer enn nødvendig - eller kjøpe feil dosete, holder i massevis. Da vil nemlig ikke ringen stå oppe. Og hvis de ikke vil ha klippet av verdifulle mm eller cm så sitter de... Det skal føyes til at da min mann bodde alene og jeg var på besøk, så satte jeg alltid doringen opp igjen etter meg...
Gjest Yoni Skrevet 19. mai 2004 #10 Skrevet 19. mai 2004 En løs skrue i sitteringen' date=' evt stramme mer enn nødvendig - eller kjøpe [b']feil dosete, holder i massevis. Da vil nemlig ikke ringen stå oppe. Og hvis de ikke vil ha klippet av verdifulle mm eller cm så sitter de... Det skal føyes til at da min mann bodde alene og jeg var på besøk, så satte jeg alltid doringen opp igjen etter meg... Har du oppdaget det du også?
Catzy Skrevet 20. mai 2004 #11 Skrevet 20. mai 2004 Min kjære er så flink, han sitter helt frivillig. Som mann har han sett nok av grisete toaletter, og konkludert med at det er bedre for alle at menn også sitter på do. Han føler seg ikke mindre mandig av den grunn, og jeg er bare glad. Det er noe med å være nesten 2 meter høy og skulle treffe en liten klosettskål, som gjør at han har kommet til denne konklusjonen. Skulle ønske flere menn var som ham. Catzy
manji Skrevet 20. mai 2004 #12 Skrevet 20. mai 2004 Jeg står. Og kommer neppe til å slutte med det, hvis denne lille nynazisten kommer i hus. Hadde de bare prøvd å få en humoristisk sving over det (kontra denne robotstemmen) så hadde det kanskje vært bedre. Kunne jo hatt en fin kvinnestemme eller noe humoristisk som "mohaha, I'm Casper the not so friendly ghost. Sit down or I'll bite you wiener off!", i stede. Da hadde jeg også hørt etter. :-)
*Lene* Skrevet 21. mai 2004 #13 Skrevet 21. mai 2004 Min tilkommende sitter...og min sønn sitter....Thank god.. Penger spart :-) Men en genial idè!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå