Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er helt i begynnelsen av 20årene og har nå nylig vært igjennom et tungt brudd med han som jeg trodde var mannen i mitt liv.. for tiden så har jeg det utrolig tungt, hvertfall nå på kveldene når jeg blir sittende alene med mine tanker.

Jeg er rett og slett deprimert, jeg har INGEN gode venner.. de vennene jeg har hatt har jeg ikke snakket med på en mnd da det er jeg som alltid må ta initiativ til å møted osv.. virker ikke som om de har fått med seg bruddet mellom meg og eksen engang. Er sikkelig skuffet og lei meg.

Det sliter utrolig på å ikke ha noen og snakke med (utenom mitt ukentlige møte med psykolog). Jeg vil så gjerne få meg venner, men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram eller finne meg dette.. den eneste som jeg prater med nå er eksen, han stiller heldigvis opp som en utrolig god venn selv om vi ikke er sammen lenger! Så uten han vet jeg ikke hva jeg skulle gjort..

Så da er spørsmålet om noen har tips til hvordan jeg kan finne meg nye venner?

Anonymous poster hash: b9926...afc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan gjerne sende meg en pm, om du trenger noen å snakke med.

• Liker 1
Skrevet

Jeg trenger også nye venner. Hvor finner jeg de?

Anonymous poster hash: 13d3b...401

Skrevet

Gå inn på Personlige meldinger her på Kg.

Kanskje dere finner tråder der som kan være aktuelle å svare i.

Anonymous poster hash: 47338...496
  • Liker 2
Skrevet

Hvilken del av landet hører du til i TS?

Skrevet

Takk alle sammen:) jeg bor i rogaland, eller mer nøyaktig i stavanger området. Folk er så vanskelige å komme inn på syns jeg.. virker som få som er ute etter å skape et virkelig vennskap. Er litt trist..

Ts.

Anonymous poster hash: 44c33...22a

Skrevet

Ingen som har noen tips? :/

Gjest Cartman
Skrevet

Ingen som har noen tips? :/

Bli kjent med noen fra Rogaland på KG. Nettinett tror jeg kommer fra Rogaland? Mener jeg leste det i en annen tråd.

Du kan evnt gå på universitet eller annen form for skole. Da blir man kjent med nye mennesker ;)

Skrevet

Hei....jeg er også fra Stavanger området. Har jo noen venner her..men flere av de er litt andre plasser i livet enn meg..kunne derfor tenke mg å bli kjent med nye..hvor gammel er du? Send mg en pm om du vil:)

Skrevet

Hei....jeg er også fra Stavanger området. Har jo noen venner her..men flere av de er litt andre plasser i livet enn meg..kunne derfor tenke mg å bli kjent med nye..hvor gammel er du? Send mg en pm om du vil:)

Hei! Jeg er litt grønn på dette å vet ikke helt hvordan jeg skal sende pm.. men jeg er 20år gammel. Send meg gjerne en pm! :-)

Skrevet

Få deg en hund, begynne å heng i den lokale hundeklubben.

Begynn å ri hest, heng med folk i stallen.

Begynn å tren en sport som går på sammhold og sosial, fks et amatør håndball lag.

Finn noe du liker å gjøre og gjør det samen med andre mennesker, så kommer venner automatiskt.

Eventuelt ta kurs og utdanning og treff likesinnede der.

Det nytter ikke å sitte hjemme å ikke gjøre noen ting :)

Anonymous poster hash: a7dc6...ecb
Skrevet

Takk for gode forslag! Hund kan jeg ikke få da det ikke er tillatt i leiligheten hvor jeg leier. Er ikke så veldig stor på dyrefronten. Men jeg går på trening hver dag, men er vanskelig å få igang noe samtale da alle er opptatt med sitt. Skole begynner jeg på i august, så håper det vil kunne hjelpe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...