Gå til innhold

hva gjør man om man ikke finner en og bli kjæreste med?

Anbefalte innlegg

Gjest stian86
Skrevet (endret)

Hva gjør man om man ikke finner en og elske?.Skal man då bli sammen med en som man syns er snill osv,ta seg til takke med den nest beste,eller skal man då bare leve livet aleine og gå glipp av barn og et familieliv.

Endret av stian86
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første er det ikke det livet handler om for alle. Du må lære deg å være fornøyd med livet ditt på egenhånd før du kan begynne å involvere andre i det.

• Liker 1
Gjest stian86
Skrevet

Men er eg som er trådstarter og då gjelder dette eg skriver bare MEG. Ka som er viktig for andre må de avgjøre. Men det og skape en fam er viktig for meg. Og er nok ikke den eneste der.står ikke boe om eg er misfornøyd med mitt eget liv :-)

• Liker 1
Skrevet

Det er helt greit å bli sammen en du er glad i, selv om du ikke elsker personen, om dere har det fint sammen.

Skrevet

det å erklære at man ikke finner "den og den" personen, før man begynner nærme seg pensjonsalder - det blir litt dramatisk. du har god tid. ikke stress.

• Liker 1
Skrevet

Man gir bare faen. Og har det helt FANTASTISK som singel hele livet.

Som jeg. Puler litt rundt med forskjellige pulevenninner, ikke noe ons.

Har leilighet, bil, bra jobb, 38 år og forever singel.

Anbefales :danse:

Anonymous poster hash: 79755...fbd
Skrevet

Det går an å bli i lag med noen selv om ikke det er forelskelse eller kjærlighet. Ei du er glad i er like bra, og dere kan sikkert skape et godt liv sammen likevel. Det er en stor overdrivelse at man må være så fryktelig forelska osv., det er egentlig unødvendig. Ofte vil slik som deg være minst like gode foreldre, men for å understreke det burde dere være glad i hverandre da. Det er verre med hormonbombene som får seg barn og stikker fra hverandre når kjærligheten og forelskelsen mister sin styrke litt.

Anonymous poster hash: 34ea7...8ed
  • Liker 1
Skrevet

Man gir bare faen. Og har det helt FANTASTISK som singel hele livet.

Som jeg. Puler litt rundt med forskjellige pulevenninner, ikke noe ons.

Har leilighet, bil, bra jobb, 38 år og forever singel.

Anbefales :danse:

Når du blir gammal da?

• Liker 1
Skrevet

Ja?

Når jeg blir gammal, hva da?

Kommer vel neppe til å savne noen unger som likevel ikke besøker meg på gamlehjemmet.

Håper forresten aldri jeg havner det uansett. It's better to burn out, than fade away :sjarmor: !

Skrevet

Da får man "settle" eller så får man forbli alene.

Anonymous poster hash: e9e00...01c
Skrevet

Ja?

Når jeg blir gammal, hva da?

Kommer vel neppe til å savne noen unger som likevel ikke besøker meg på gamlehjemmet.

Håper forresten aldri jeg havner det uansett. It's better to burn out, than fade away :sjarmor: !

Man trenger ikke unger, men det er greit å ikke være helt alene. Du får begynne i kor eller noe sånt ;P

Skrevet

Hva gjør man om man ikke finner en og elske?.Skal man då bli sammen med en som man syns er snill osv,ta seg til takke med den nest beste,eller skal man då bare leve livet aleine og gå glipp av barn og et familieliv.

Tilpass deg slik at du utfyller deg selv i forhold det du trenger. Ta livet som det kommer, så kan det hende at du er heldig og at dette skjer allikevel.

Anonymous poster hash: 2a906...72e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...