Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bestevenn med eksen min. Vi var sammen i 4 år, og bodde sammen i ett av disse. Vi gjorde det slutt for ca 9 år siden, og de siste 7 årene har vi vært bestevenner.

Er det vi som fantaserer eller? Ifølge KG er det fyfy, men jeg tror at grunnen til at vi møttes, er fordi det var meningen at vi skulle bli bestevenner.

Jeg, jente, har hatt typer siden, han har også hatt kvinnfolk. Vi prater om ALT, også våre nye "bekjentskaper", samt kjærester, dater osv osv..

Han er den jeg sender mms til når jeg velger ut klær til date.

Er dette rart? Tror dere på at det er vennskap? Det som er problemet her, det er at det er ingen som tror oss. Vi har hatt et par "kjærester" hver for oss, og alltid skal de synes vi burde være bestevenn med en av vårt eget kjønn..

Altså, vi forstår problemet, men vi er bare VENNER. Er det så jækla svart-hvitt når det er mannogdame-jentegutt??

Anonymous poster hash: 21afd...f6b
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Joda, selvfølgelig kan det fungere.

Er bare det at en av mine tidligere kjærester hadde en sånn eks. En eks som kun var venner og hadde vært slutt i mange år. Min daværende kjæreste hadde også hatt et langt forhold mellom denne eksen og meg.

Men plutselig, etter å ha møtt denne eksen, festet med denne eksen og besøkt denne eksen og virkelig trodde at dette var et vennskap som kunne gjelde alle tre, så smalt bomben og hun ble et mareritt.

Helt tydelig at hun ville noe mer og når hun så at vi ble seriøse så virker det som det bare "klikket" for henne.

Hun gikk til alle mine venner og fortalte den ene historien etter den andre, hun var på alle utesteder jeg var og passet på å snakke med mine venner mens jeg var på do osv. Og det gikk som hun håpet, mine venner fortalte det jo til meg. Og jeg fikk høre historier om utroskap osv. Og at han ofte var hos henne etter jobb og at jeg ikke visste det osv. Det tok helt av.

Min kjæreste hadde da "bevis" for at det hun ikke da var sant, men hun fortsatte og fortsatte. Hun drev på et halv år!

Skulle tro at jeg var over dette nå, selv et tiår senere, men nei. Den jenta gjorde så mye og var så motbydelig og det kostet henne ingenting. Jeg synes sånne mennesker er skremmende og vil ikke ha noe med henne å gjøre den dag i dag.

Så ja, folk sier at de bare er venner osv, jeg hører det, jeg nikker og alt inni meg skriker "løp for livet".

Endret av RockOn
Skrevet

Rockon!! Dette var bare skremmende. Det er jo ikke slik noen av oss to holder på med i det hele tatt!!! Skjønner det finnes fordommer, og du har jo et godt bevis.... :( :(

ts

Anonymous poster hash: 21afd...f6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...