AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Jeg skal møte en jente (16) på onsdag, vi har aldri møttes før (møttes online) så egentlig kjenner vi ikke hverandre fullt så bra. Vi har bare avtalt å møtes, men jeg vet ikke hva vi skal gjøre enda. Det er jo kaldt ute (snø og sånt) så vet ikke om en tur i parken vil være så fristende. Vet heller ikke om det er greit å invitere henne hjem hos meg heller, ettersom vi ikke har møttes før og hun kan bli skremt. Kan nevne at jeg er 17, gutt. Så allslags råd verdsettes høyt!Anonymous poster hash: f8a23...518
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Hei jente 17 hær! Før jul møtte jeg en gutt jeg hadde blitt kjent med online. Og som du sier så var det kaldt ute da også og å ta første møte hjemme hoss noen av oss kunne bli litt skummelt på første møte så det endte opp med at vi dro på kino! I å med at det ikke går ann å prate noe under filmen møttes vi bare en times tid før kinoen skulle starte, litt synd at man ikke får pratet så veldig mye men det endte værtfall med at vi møttes flere ganger og er kjærester nå vet ikke om du er interissert i at det skal bli noe mer med deg og denne jenta du skal møte men uansett, kino funket fint for meg:) Er det noe mer du lurer på er det bare å spørre ellers så må du nå ha masse lykke til i morgen!Anonymous poster hash: f200d...8d3 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Hei jente 17 hær! Før jul møtte jeg en gutt jeg hadde blitt kjent med online. Og som du sier så var det kaldt ute da også og å ta første møte hjemme hoss noen av oss kunne bli litt skummelt på første møte så det endte opp med at vi dro på kino! I å med at det ikke går ann å prate noe under filmen møttes vi bare en times tid før kinoen skulle starte, litt synd at man ikke får pratet så veldig mye men det endte værtfall med at vi møttes flere ganger og er kjærester nå vet ikke om du er interissert i at det skal bli noe mer med deg og denne jenta du skal møte men uansett, kino funket fint for meg:) Er det noe mer du lurer på er det bare å spørre ellers så må du nå ha masse lykke til i morgen!Anonymous poster hash: f200d...8d3 Ja, jeg tenkte på kino. Men føler at vi da bare kommer til å sitte der, uten å snakke eller engang å kaste et glimt på hverandre. Hvor lenge snakket dere før dere møttes (vi har holdt på i omtrent to uker nå)? Hva gjorde dere på kinoen? Hjalp det å møtes en time før filmen?Anonymous poster hash: f8a23...518
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Hei igjen! Vi hadde snakket sammen over nettet og melding i nesten en uke da vi møttes. Ja det er som du sier man får ikke snakket eller sett særlig mye på hværandre under filmen men det hjalp jo at vi møttes den timen før filmen skulle starte. Da satt vi bare på kinoen å snakket sammen å ble bedre kjent, å gikk på butikk for å kjøpe godteri;) håper du finner ut av det! Hadde vært gøy å høre om hvordan det gikk etter du har møtt henne;)Anonymous poster hash: f200d...8d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå