AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Daten min vil ha sex hver gang vi møtes.. Men jeg gidder det ikke. For jeg føler at da er han kun ute etter sex. Han foreslo i dag at vi kunne gå en tur hvis han fikk bli med hjem til meg etter turen.... ellers ville han ikke gå tur.... Hva synes dere? Er det dumt av meg å gi faen i den fyren? Anonymous poster hash: 0179d...0cf
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Du vet jo svaret selv. Hvem gidder å samle på sånn søppel? Anonymous poster hash: f04e5...1d7 26
Gjest RompeRusk Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Dumpelump Han er ingenting å samle på 6
Gjest white tiger Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Det er ganske opplagt hva han er ute etter, og med mindre du er ute etter det samme så er det bare å kutte han ut. Det er ganske dødfødt hvis dere ikke ønsker det samme 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 For en dust han er! Anonymous poster hash: 2a285...5a9 1
Lady Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Hvis du er ute etter mer enn kun sex, bør du dumpe han. 5
Gjest Nanna87 Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Han er ikke interessert i deg. Gå i fra han! Ta avstand! Slett han fra alle sosiale medier. Så kan du sende han en melding etterpå der du skriver :" Er ikke interessert i bare sex, så vennligst ikke kontakt meg mer". Lykke til;) Been there, done that.
Gjest Lille-pus Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Daten min vil ha sex hver gang vi møtes.. Men jeg gidder det ikke. For jeg føler at da er han kun ute etter sex. Han foreslo i dag at vi kunne gå en tur hvis han fikk bli med hjem til meg etter turen.... ellers ville han ikke gå tur.... Hva synes dere? Er det dumt av meg å gi faen i den fyren? Anonymous poster hash: 0179d...0cf Hva var det jeg nettopp leste? Noen med 'litt' feilaktig kryssingspunkt mellom selvtillit og selvforståelse her? 5
tom1986 Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 Herrefred for en hønsegjeng dere er. Så nå er det galt at mannen tenner på kvinnen og vil ha sex med henne? 1
LittDiva Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 Hvis du synes det er greit så fortsetter du, om ikke så slutter du å møte han . Men siden du lager en tråd om dette , så heller det vel mot det siste.. Gjør det DU ønsker. 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #11 Skrevet 14. januar 2014 Huff han sende meg et bilde av seg selv nå i kveld. Har ikke sett han på to til tre uker..... for jeg har ikke orket å møte fyren for han oppfører seg så rart... På bildet ser jeg en mann som er et skjelett..... jeg skriver: slanker du deg fortsatt , og skriver rett ut at han er radmager? Han skriver: ja jeg vil bli 30 kg, og nå er jeg 186 høy og hele 60 kg.. Da må du gå til lege sier jeg.... Da skriver han: det gjør jeg ikke. Så skriver jeg: er du ikke glad i deg selv? Da skriver han: virker det sånn ut?. Da skriver jeg : nei, ikke så sexfokusert du er. Da skriver han: nei jeg er ikke glad i meg selv, og hvis jeg ikke blir enda slankere så sees ikke kuken. Vil ha en synlig kuk, for den blir mer synlig om jeg er knallltynn........ Fyren sier at han ikke er ute etter kun sex, men jeg gidder ikke å møte han mer når han virker helt på villspor ut!.. Merkelig fyr! Anonymous poster hash: 0179d...0cf 1
ViljaH Skrevet 14. januar 2014 #12 Skrevet 14. januar 2014 Skriv til ham at det ser ut som kuken har blitt tynn og slank også. Evt påstå atcden blir det ved ekstrem slanking. Hihi, da snur han vel 3
Gjest Passing by Skrevet 14. januar 2014 #13 Skrevet 14. januar 2014 Daten min vil ha sex hver gang vi møtes.. Men jeg gidder det ikke. For jeg føler at da er han kun ute etter sex. Han foreslo i dag at vi kunne gå en tur hvis han fikk bli med hjem til meg etter turen.... ellers ville han ikke gå tur.... Hva synes dere? Er det dumt av meg å gi faen i den fyren? Anonymous poster hash: 0179d...0cf Nei, det er ikke dumt å gi faen i den fyren. Må kunne gjøre noe sammen som ikke innebærer sex også, 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #14 Skrevet 14. januar 2014 Stå på kvinne Anonymous poster hash: acfb5...1e4 1
Gjest Bringebær55 Skrevet 14. januar 2014 #15 Skrevet 14. januar 2014 Dere damer her på KG møter jaggu meg på mye rart. Denne fyren trenger å få orden på seg selv først! 7
Gjest bustyvel Skrevet 14. januar 2014 #16 Skrevet 14. januar 2014 Har du pratet med han om "problemet" da? Kan virke som om dere er pulekompiser snarere enn at dere dater
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #17 Skrevet 14. januar 2014 Dere damer her på KG møter jaggu meg på mye rart. Denne fyren trenger å få orden på seg selv først! Du er en dame på KG du også... Anonymous poster hash: f20e4...1f9
Gjest Bringebær55 Skrevet 14. januar 2014 #18 Skrevet 14. januar 2014 Du er en dame på KG du også... Anonymous poster hash: f20e4...1f9 Joda, men har enda til gode å møte på en mann som kan måle seg med mye av det andre damer innpå her har hatt "gleden" av å stifte bekjentskap med.
Gjest Bringebær55 Skrevet 14. januar 2014 #19 Skrevet 14. januar 2014 Hvilket jeg er veldig glad for!!
Ferny Skrevet 14. januar 2014 #20 Skrevet 14. januar 2014 Huff han sende meg et bilde av seg selv nå i kveld. Har ikke sett han på to til tre uker..... for jeg har ikke orket å møte fyren for han oppfører seg så rart... På bildet ser jeg en mann som er et skjelett..... jeg skriver: slanker du deg fortsatt , og skriver rett ut at han er radmager? Han skriver: ja jeg vil bli 30 kg, og nå er jeg 186 høy og hele 60 kg.. Da må du gå til lege sier jeg.... Da skriver han: det gjør jeg ikke. Så skriver jeg: er du ikke glad i deg selv? Da skriver han: virker det sånn ut?. Da skriver jeg : nei, ikke så sexfokusert du er. Da skriver han: nei jeg er ikke glad i meg selv, og hvis jeg ikke blir enda slankere så sees ikke kuken. Vil ha en synlig kuk, for den blir mer synlig om jeg er knallltynn........ Fyren sier at han ikke er ute etter kun sex, men jeg gidder ikke å møte han mer når han virker helt på villspor ut!.. Merkelig fyr! Anonymous poster hash: 0179d...0cf Hæ? Hvaaa?? Ehh.... Skjønner at du ikke vil ha sex med han, da 60 kg på en 186 cm høy man er altfor lite. Når han i tillegg er syk på toppen av det hele.... nei, han der bør få orden på hodet sitt før han begynner å date damer. Jeg hadde dumpet han. For det første virker han som en dust som ikke vil bli kjent utenom sengen. Og for det andre hadde jeg syntes det var ekkelt at han var så tynn også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå