Gjest Chelseagirl Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Hvordan i alle dager slakker en på selene???
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Det er en "knapp" du kan trykke på under trekket rett ved der du fester selene, mellom den du drar i for å stramme og "klossen" du fester i. Trykk på den og dra i selene oppe ved skuldrene. Her er bruksanvisning. http://www.britax.no/bilseter/bilseter/multi-tech-2 Anonymous poster hash: 10d92...59f
Gjest Chelseagirl Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Takk! Ja jeg så den knappen. Jeg dro og jeg dro:P Er det en spes vinkel en må dra i kanskje?
Lovebird Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Du skal ikke dra i den, men trykke den ned mens du drar i selene.
Britt Banditt Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Det kan være ganske hardt første gang du drar de ut, mener jeg å huske. Og du må dra de rett ut tror jeg (?), var i hvert fall en vinkel man måtte dra i.. Slet med det samme selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå