AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Jeg har vært singel en del år. Og etter et par kjipe opplevelser med noen idiotmenn har jeg bare ikke vært fristet til å ha sex med noen på en del år. Fant vel ut at det beste er å vente til jeg er i et forhold. Det var bare det at det forholdet har latt vente på seg... Så skjedde det plutselig for ikke så lenge siden at jeg presterte å bli forført av en mann. Og jeg syntes det var fantastisk. Innså at jeg trenger virkelig å ha sex med en mann, det er ikke nok med bare meg selv. Men denne episoden var en engangshendelse, vi bor på hver vår kant av landet. Jeg tror vel heller ikke han hadde vært så interessert i å ses igjen uansett. Så på en måte føler jeg meg kanskje litt brukt, selv om jeg satte veldig pris på å ha sex. Jeg vil ikke nødvendigvis ha denne mannen i et forhold, men jeg skulle ønske han ville ha meg for mer enn bare en natt. Så da vet jeg ikke om jeg vil utsette meg for det å ha sex igjen med en annen mann uten å være i forhold. Alternativet er å leve i sølibat som før frem til jeg finner en kjæreste. Uff, jeg synes dette er sånt dilemma. Jeg vil gjerne ha sex, men jeg vil ikke føle meg brukt heller. Vil være litt spesiell. Er det andre damer som har dette problemet som singel? Anonymous poster hash: 2e342...8d3
Gjest HappyWaffle Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 jeg har det problemet. gidder ikke ha sex med mannfolk som bare trenger meg som noe å tømme seg i men min løsning er masse leker!
Fuglen Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Kan du ikke bare se på det som at du bruker ham, ikke omvendt? 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Kan du ikke bare se på det som at du bruker ham, ikke omvendt? Kanskje det? Men det er jo en litt uvant tankegang for meg, vet ikke helt hvordan jeg gjør det... Anonymous poster hash: 2e342...8d3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 jeg har det problemet. gidder ikke ha sex med mannfolk som bare trenger meg som noe å tømme seg i men min løsning er masse leker! Har samme problemet med kvinnfolk. GIdder ikke kaste bort kvinnfolk som bare vil at jeg skal tømme meg i dem. Anonymous poster hash: e3f55...f83 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Har samme problemet med kvinnfolk. GIdder ikke kaste bort kvinnfolk som bare vil at jeg skal tømme meg i dem. Anonymous poster hash: e3f55...f83 jøss. gifte oss? mannfolk som ikke bare er ute etter noen å tømme seg i er sjelden vare
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Har det på samme måte. Men man kan jo ha sex med en man dater Det har jeg hatt og det fungerte fint asså. Så er det muligheter for at det blir noe mer, og man bryr seg litt om hverandre. Sitter ikke der full av oxytocin etterpå og føler seg forlatt, liksom. Anonymous poster hash: bb588...230
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 jøss. gifte oss? mannfolk som ikke bare er ute etter noen å tømme seg i er sjelden vare Faktisk ikke. Mange sier sånn fordi de bare vil skille seg ut, og vet nok innerst inne at de fleste damene er ute etter mer enn at de bare skal tømme seg i dem. Anonymous poster hash: bb588...230
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 Lever i sølibat jeg og, ser ikke vitsen med å involvere meg med mannfolk overhodet. De er jo bare utro hele gjengen. Tenk positivt, vi slipper å bekymre oss for aids og graviditet! Anonymous poster hash: 587d2...57c
Elinori Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 Har også dette problemet. Eller jeg har noen ganger tenkt at jeg har brukt dem og det har føltes bra der og da, men så får jeg enten dårlig samvittighet eller ender opp med å føle meg brukt selv.. haha:p Har også forresten veldig lyst på kjæreste nå. Føler meg klar som aldri før nå, men vil heller ikke rushe inn i noe.. Kjærleiken og sexen er to vanskelige deler og adskille gitt..
Inwe Skrevet 13. januar 2014 #11 Skrevet 13. januar 2014 Dere har vel i utgangspunktet brukt hverandre, begge fikk noe de trengte/ville ha. Gjør deg ikke mindre spesiell av den grunn
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #12 Skrevet 13. januar 2014 Har også dette problemet. Eller jeg har noen ganger tenkt at jeg har brukt dem og det har føltes bra der og da, men så får jeg enten dårlig samvittighet eller ender opp med å føle meg brukt selv.. haha:p Har også forresten veldig lyst på kjæreste nå. Føler meg klar som aldri før nå, men vil heller ikke rushe inn i noe.. Kjærleiken og sexen er to vanskelige deler og adskille gitt.. Jeg har også lenge hatt veldig lyst på kjæreste. Men nå etter å ha hatt sex, så føler jeg at det er sex jeg har aller mest lyst på. Kanskje jeg bare skal skaffe meg tre elskere istedenfor en kjæreste? TS Anonymous poster hash: 2e342...8d3
Elinori Skrevet 13. januar 2014 #13 Skrevet 13. januar 2014 Du gjør som du selv føler deg komfortabel med. Jeg har nok ikke kunna gjort det. Føler jeg er ganske slem visst jeg skulle ha hatt samleie med flere gåendes samtidig. nei usj.. Da synes jeg nesten ONS er bedre for da kan man iallefall ikke få falske forhåpninger..
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #14 Skrevet 13. januar 2014 Du gjør som du selv føler deg komfortabel med. Jeg har nok ikke kunna gjort det. Føler jeg er ganske slem visst jeg skulle ha hatt samleie med flere gåendes samtidig. nei usj.. Da synes jeg nesten ONS er bedre for da kan man iallefall ikke få falske forhåpninger.. Det var da ikke så veldig seriøst ment det jeg skrev. Og ingen som har snakket om å gi falske forhåpninger. TS Anonymous poster hash: 2e342...8d3 1
Elinori Skrevet 14. januar 2014 #15 Skrevet 14. januar 2014 Bare svarte på det du skrev jeg. Ikke alltid lett å vite når noen tuller uten å lese kroppspråk i tillegg... Dessuten er det ingenting som forundrer meg med samfunnet idag. Horebukker er dere alle sammen:p
Ferny Skrevet 14. januar 2014 #16 Skrevet 14. januar 2014 Jeg har også lenge hatt veldig lyst på kjæreste. Men nå etter å ha hatt sex, så føler jeg at det er sex jeg har aller mest lyst på. Kanskje jeg bare skal skaffe meg tre elskere istedenfor en kjæreste? TS Anonymous poster hash: 2e342...8d3 Sex er aller best med en kjæreste, så tenk hvor digg DET blir. Haha, men det er jo ikke noe galt med å ha et sexforhold til noen heller, så lenge man er ærlig med det andre om hva du vil (og kanskje begrenser det til én??). Personlig får jeg altfor lett følelser for noen, til og med for de jeg egentlig ikke er forelsket i engang. Så da blir det bare kjipt å tenke at han kanskje skal finne seg en annen - og det ender opp med et kjæresteforhold til noen jeg ikke vil ha. SÅ - derfor: null sex med noen jeg ikke vil ha som kjæreste!
frk.Sanna Skrevet 14. januar 2014 #17 Skrevet 14. januar 2014 Jeg er også sånn. Elsker sex, men lever uten som singel.. Skulle av og til ønske jeg bare kunne nyte, men sånn er jeg desverre ikke skrudd sammen!
Edvarda Skrevet 14. januar 2014 #18 Skrevet 14. januar 2014 Jeg må si som andre her, jeg har også trodd at jeg kunne skille de to tingene, men det blir bare ugreit. I teorien er det jo smart med en elsker i påvente av en kjæreste, men i praksis har det aldri funket for meg. Så da er det bare å holde ut
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #19 Skrevet 14. januar 2014 har det på samme måte..... jeg vil heller leve i sølibat enn å bli utnyttet for sex! Anonymous poster hash: 87ec7...e9b 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #20 Skrevet 14. januar 2014 Er det andre damer som har dette problemet som singel? Anonymous poster hash: 2e342...8d3 Ja, det er det nok. Det er menn også som har dette problemet. Dere er vanskelige å finne frem til og det er tydeligvis vi også :-P. Anonymous poster hash: 1935f...b1a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå