Gå til innhold

Jeg sendte bildet til han nå tar han ikke mer kontakt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg chatter med. Sendte han et bildet idag og han skrev det var fint. Så etter dette har han ikke tatt mer kontakt med meg. Blir jo lei meg sefølgelig,men jeg kommer ikkef til å ta noe mer kontakt med han. Han har sett andre bilder av meg og forsatt å ha kontakt likte meg sa jeg var pen. Etter dette bildet har det blitt helt stille fra hans side.

Ja ja selvtilliten gikk ned et par hakk nå.

Anonymous poster hash: e73a7...bbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sendte han et bildet idag og han skrev det var fint.

Etter dette bildet har det blitt helt stille fra hans side.

Bestem deg?

Han sa det var fint? Eller sa han ingen ting?

Du virker desperat. Det var I DAG! Slapp av, du kan kvele hvemsomhelstsen om du blir deprimert fordi han ikke skriver hele dagen.

• Liker 7
Skrevet

Bestem deg?

Han sa det var fint? Eller sa han ingen ting?

Du virker desperat. Det var I DAG! Slapp av, du kan kvele hvemsomhelstsen om du blir deprimert fordi han ikke skriver hele dagen.

sa det var fint. Synes det er rart fordi han ellers sender masse meldinger hele tiden. Ja ja livet går videre.

Skrevet

Kanskje han er veldig opptatt? Folk har et liv utenfor pc'en. Syns og at du høres desperat ut. Seng han en mld i morgen og spør hvordan det går, svarer han ikke etter flere dager på den ja da har du grunn til å tru at han ikke vil ha mer med deg å gjøre.

Anonymous poster hash: 5431a...58d

• Liker 7
Skrevet

Kanskje han er veldig opptatt? Folk har et liv utenfor pc'en. Syns og at du høres desperat ut. Seng han en mld i morgen og spør hvordan det går, svarer han ikke etter flere dager på den ja da har du grunn til å tru at han ikke vil ha mer med deg å gjøre.

Anonymous poster hash: 5431a...58d

jeg dropper nok det. Har en dårlig magefølelse.

Skrevet

jeg dropper nok det. Har en dårlig magefølelse.

Hvis det ikke er mer tak i deg enn det der, så kommer han uansett til å miste interessen selv om han skulle synes du var fin. Dette er bare tafatt.

• Liker 7
Skrevet

Han fikk kanskje sett deg fra en annen vinkel ? Om han virkelig var interessert hadde han vel kontaktet deg .

Anonymous poster hash: 8ce39...864
  • Liker 1
Skrevet

Han fikk kanskje sett deg fra en annen vinkel ? Om han virkelig var interessert hadde han vel kontaktet deg .

Anonymous poster hash: 8ce39...864

ikke sant. Han tok jo mye kontakt og det hele tiden. Sendte masse meldinger. Sett masse bilder av meg,men etter dette bildet har han ikke tatt mer kontakt idag.

Skrevet

ikke sant. Han tok jo mye kontakt og det hele tiden. Sendte masse meldinger. Sett masse bilder av meg,men etter dette bildet har han ikke tatt mer kontakt idag.

Akkurat som at hvis du virkelig hadde vært interessert, så hadde du ikke latt litt nedtrapping i initiativ fra hans side stoppet deg :roll: Det er da vel ingen som er virkelig interessert i en jente de bare har tekstet litt med.

• Liker 1
Skrevet

hvilken vinkel av deg var det han så av deg på bildet nå da, som han ikke har sett før?

• Liker 2
Skrevet

Ro deg ned, puuuust ut og gi mannen ørlite grann albuerom ;)

• Liker 2
Skrevet

Du sendte bilde idag og har panikk? Har skjønt det visst det har vært snakk om et par dager eller en ukes tid.. Chill woman

Anonymous poster hash: 38b19...358
  • Liker 2
Skrevet

Ja for det svaret du siterer til her ble du fornøyd med, fordi det stemte med det du ville høre. At han ikke er interessert lenger, fordi han så et bilde av deg fra en annen vinkel eller noe..

Har du hørt om selvoppfyllende proferier? Det du holder på med er selvskading på høyt nivå og du kan bare droppe å snakke med noen over nettet med en gang. Hvis du ikke har mer selvtillit enn det der, er det jo liten vits å late som om du er interessert i å treffe noen.

• Liker 4
Skrevet

Ja for det svaret du siterer til her ble du fornøyd med, fordi det stemte med det du ville høre. At han ikke er interessert lenger, fordi han så et bilde av deg fra en annen vinkel eller noe..

Har du hørt om selvoppfyllende proferier? Det du holder på med er selvskading på høyt nivå og du kan bare droppe å snakke med noen over nettet med en gang. Hvis du ikke har mer selvtillit enn det der, er det jo liten vits å late som om du er interessert i å treffe noen.

Men hva skal man gjøre med dette? Jeg har også blitt avvist etter første møte ved nettdating og fått ødelagt selvbldet etter det. Nå tør jeg ikke date eller treffe menn mer for jeg er livredd for at de skal bli skuffet over utseendet mitt.

Så, hvordan håndtere dette? Jeg vil ikke jo ikke dø alene heller.

Anonymous poster hash: d8400...f5e

Gjest navnelapp
Skrevet

Men hva skal man gjøre med dette? Jeg har også blitt avvist etter første møte ved nettdating og fått ødelagt selvbldet etter det. Nå tør jeg ikke date eller treffe menn mer for jeg er livredd for at de skal bli skuffet over utseendet mitt.

Så, hvordan håndtere dette? Jeg vil ikke jo ikke dø alene heller.

Anonymous poster hash: d8400...f5e

Du kan jo ikkje la heile sjølvbildet ditt henge på ein enkelt dust som ikkje forelska seg i deg sporenstreks? Bar han heile din menneskelege verdi i sine hender?

• Liker 3
Skrevet

Nå må vi ikke glemme at trådstarter er den som har snakket med mannen. Hun kjenner til hans oppførsel, skrivemåte og mengde kontakt, det er ikke rart at hun begynner å lure når han bryter med mønsteret sitt rett etter at hun sendte et nytt bilde der han kanskje så henne i et nytt lys.

Anonymous poster hash: 2d332...28c

• Liker 3
Skrevet

Han har tatt kontakt da. igår kveld,han er like intressert i meg. Ja ja snakk om å overdrive.Ts

Skrevet

Nå må vi ikke glemme at trådstarter er den som har snakket med mannen. Hun kjenner til hans oppførsel, skrivemåte og mengde kontakt, det er ikke rart at hun begynner å lure når han bryter med mønsteret sitt rett etter at hun sendte et nytt bilde der han kanskje så henne i et nytt lys.

Takk for forståelse. Ja han endret seg og tok ikke kontakt på flere timer. Han pleier å pøse på med meldinger hele tiden nesten. Han tok kontakt sent igår kveld.

Gjest navnelapp
Skrevet

Og for ordens skuld: Eg svarte ikkje ts.

Skrevet (endret)

Hvor gammel er du? Slapp av, hvis du blir desperat når du ikke hører fra ham på noen timer, så tror jeg han kommer til å trekke seg unna deg uansett. Hvis du fortsatt ikke har hørt fra ham om noen dager, da har du en grunn til å tro at han kanskje ikke er interessert lengre. Gi ham litt pusterom, han er sikkert opptatt akkurat nå!

Edit: Så nå at han har tatt kontakt igjen.

Endret av super-s
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...