Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lei av å tegne/farge øyenbrynene mine, og av en eller annen grunn blir de alltid forskjellige.

Så jeg lurer på om noen har erfaringer med "tatovering" av øyenbryn? Tenker ikke på ekte tatovering, men har hørt at det går an å få tegnet på øyenbryn som varer i noen måneder. Noen som har det? Hvordan ble resultatet, og hva er prisen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg haar. Veldig fornøyd, betalte 2500,- for de. Måtte etterfylle 3 ganger første gangene. Dette var i prisen. :)

Skrevet

jeg har , kjeeeempefornøyd!!:)

Anonymous poster hash: 6e7c1...7ed
Skrevet

Jeg haar. Veldig fornøyd, betalte 2500,- for de. Måtte etterfylle 3 ganger første gangene. Dette var i prisen. :)

jeg har , kjeeeempefornøyd!! :)

Anonymous poster hash: 6e7c1...7ed

Så bra å høre!! Hvor tok dere det? Jeg bor i Oslo. Og hvor lenge varer fargen? :)

Skrevet

Neeeeei! Det ser så grusomt unaturlig ut! Har til gode å se pene resultater av det gitt..

Anonymous poster hash: f2f68...bc5
  • Liker 5
Skrevet

Neeeeei! Det ser så grusomt unaturlig ut! Har til gode å se pene resultater av det gitt.. Anonymous poster hash: f2f68...bc5

Helt enig!

Skrevet

Helt enig!

Det synes ikke jeg :-) Så håper på flere svar, ikke bare kommentarer om hvor stygt det er. Setter pris på alle tips!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Pøh, tatoverte bryn er noe det fineste jeg ser (så lenge de ikke er overdrevet og/eller SVART.)

Jeg etterfylte etter 3 år. Tok i Tr.Heim. :)

Endret av Sillicious
  • Liker 2
Skrevet

Pøh, tatoverte bryn er noe det fineste jeg ser (så lenge de ikke er overdrevet og/eller SVART.)

Jeg etterfylte etter 3 år. Tok i Tr.Heim. :)

Hvor i Trondheim :D ?

Skrevet

Hvor i Trondheim :D ?

Hmm.. Prøvde å finne nettsiden hennes, men fant den ikke nå og husker ikke helt hva det het. Tror det var facebeauty e.l. :)

Skrevet

Jeg har gjort det, og jeg angrer. Linergisten fant det for godt å tatovere noen strå utenfor mine bryn, og jeg ville egentlig bare fylle inn.

Skrevet

Noen som har gjort det i Oslo da? I likhet med ts vurderer jeg også dette sterkt for jeg er så lut lei av å tegne dem på hver dag (jeg har ca bare halve bryn naturlig ;))-- men... er jo så redd at det skal bli unaturlig og mest av alt at formen skal bli feil.. siden jeg bare har naturlige bryn halvveis ut og ikke egentlig bryn å gå etter utover ;)

Anonymous poster hash: e294e...79c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...