AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 I det siste er det mange jeg kjenner som er "hektet" på te . Om det er en trend nå til dags er jeg ikke sikker på, men for meg smaker te som varmt vann ? Noen forslag til god te ?? Er det flere som tenker(Smaker) det samme som meg . Klarer dessverre ikke å forstå hva som er så innmari godt med Te . Det er rett og slett varmt vann for min del . Det lukter godt, men smaker ingenting . Så hvis noen har en te som vil forandre min "te-verden", så gjerne kom med forslag ! Anonymous poster hash: a4664...804
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Forest Fruit er teen jeg her hekta på akkurat nå. Ofte smaker løs te litt mer enn posete, har du prøvd det? Og bruker du sukker/suketter? Jeg bruker suketter, synes te smaker for lite hvis jeg ikke bruker det. Anonymous poster hash: 277fa...f36
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Ja den har jeg smakt Å smakte ingenting :/ Jeg tror jeg har noen elendige "smaksløker" - Har kjøpt 4 pakker med te fra en økologisk butikk - skal se om de smaker bedre (choco, cinnamon, pepperkake, candy cane) . Merkelige smaker, men jeg tenkte jeg skulle velge noen sterke smaker Jeg bruker faktisk ganske mye sukker/suketter, også en av grunnene til at jeg gjerne vil finne en te med smak slik at jeg kan droppe dette . TS Anonymous poster hash: 508c7...974
Polymorph Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Utrolig jentete, men jeg har lagt min elsk på den der "Strawberry Cupcake" teen
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Hehehe, den Candy Cane teen lurer jeg virkelig på hva smaker Te er jo litt for spesielt interessert. Kan være enig med at det ikke smaker spesielt mye, men akkurat nok for min del. Løs blåbær og bringebær te er veldig godt Også er det en man får kjøpt i Sverige som heter Himlagott. Den er god! Og smaker mer enn vanlige teer. Anonymous poster hash: 277fa...f36
Suzzi Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 pukka sin lakris og kanel te, den er helt nydelig.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Hehehe, den Candy Cane teen lurer jeg virkelig på hva smaker Te er jo litt for spesielt interessert. Kan være enig med at det ikke smaker spesielt mye, men akkurat nok for min del. Løs blåbær og bringebær te er veldig godt Også er det en man får kjøpt i Sverige som heter Himlagott. Den er god! Og smaker mer enn vanlige teer. Anonymous poster hash: 277fa...f36 Når jeg har prøvesmakt den skal jeg gi en liten anmeldelse Men skal notere meg Himlagott TS Anonymous poster hash: 508c7...974
Gjest Blomst83 Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 pukka sin lakris og kanel te, den er helt nydelig. Du kom meg i forkjøpet. Kan også anbefale fennel(fenikel) fra samme merke
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #10 Skrevet 14. januar 2014 Teene fra disse smaker litt: http://www.londonfruitandherb.co.uk/product-range.html Men de er uten koffein da. Anonymous poster hash: 34de2...43f
Gjest Blomst83 Skrevet 14. januar 2014 #11 Skrevet 14. januar 2014 Teene fra disse smaker litt: http://www.londonfruitandherb.co.uk/product-range.html Men de er uten koffein da. Anonymous poster hash: 34de2...43f De er gode
Surriball Skrevet 14. januar 2014 #12 Skrevet 14. januar 2014 Lar du teen trekke lenge nok da, TS? Svart te skal ikke trekke mange minuttene før den blir bitter, men mange koffeinfrie teer (urtete) skal ha 4-6 min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå