Gå til innhold

"Et forhold tar kun slutt hvis begge gir opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... Om en fremdeles kjemper videre vil det kunne reddes ved å minne den andre på hvor mye de elsket hverandre"

Dette skrev eksen min til meg etter at vi i en periode har møts.

Han koser med meg, ligger med meg , osv og vi har det "fint" som "kjærester" . Så lenge jeg ikke spør om han vil bli sammen igjenn og stifte familie

Men, virker som han liker å være fri, hvor jeg er lojal m han mens han kan gjøre som han vil..

Så i går sa jeg at jeg ikke hadde flere år å gi til han. Hvis han ville ha meg i livet, så må han være min fult ig helt, hvis ikke så ville jeg at han skulle forlate livet mitt..

Da sendte han det jeg skrev i innledningen..

Hva mener han egentlig m det..

Anonymous poster hash: f0a4f...0b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er bare idiot :P Finn deg noen som elsker deg du

Anonymous poster hash: eeeb7...fcf
  • Liker 3
Skrevet

Han vil fortsette å ha sex med deg, uten fopliktelser. Han vil at du skal gå og håpe, for dermed å være tilgjengelig.

Det han skrev er selvsagt bullhit. Det må to til for å berge et forhold.

• Liker 4
Skrevet

Han mener vel at bruddet raskt drar ut dersom den ene minner den andre på hvor fint de hadde det.

Anonymous poster hash: 6c7ce...182
Gjest Lille-pus
Skrevet

It takes two to tango.

- og det er nok med en som ikke vil.

• Liker 4
Skrevet

Det han vil oppnå med meldingen er at du skal tolke det som om han ikke har gitt opp slik at du ikke avviser han. Det meldingen egentlig betyr er at han vil være fri og singel, men ha deg også.

Om han elsker deg eller ikke, vet jeg ikke. Men, han er absolutt ikke på samme sted som deg. Du ønsker en forpliktelse og en familie. Han ønsker ikke det. Ikke nå i alle fall. Så du bør ikke true med tomme ord. Hvis du er seriøs med at du ikke har flere år å gi han, er dette det perfekte tidspunkt for å faktisk avslutte det helt.

Skrevet

Han bare bruker deg.

Anonymous poster hash: ae884...b12
Skrevet

For noe svada! Kan du skrive tilbake.

Du må kvitte deg med denne surrekoppen og finne deg en som vil satse i steden. For det finnes mange andre der ute som ikke holder på sånn.

Skrevet

Det er umulig å vite hva han mente med det der, da det bare er rør.
Selv Morten Harket gir mer mening når han prøver å være filosofisk.

Anonymous poster hash: e2100...c65
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...