Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i et forhold nå et års tid... Vi bor langt fra hverandre og ses kun i helger og ferier...

En gang jeg var i byen møtte jeg en super flott fyr. Jeg fortalte jeg var i et forhold ++, men vi skrev litt.. Han ville ha meg med ut å spise og vi var på kino et par ganger! (skjedde ikke noe mer...)

Jeg valgte å droppe kontakten, da jeg tenkte at "gresset ikke er grønnere på den andre siden".......

Idag så jeg han igjen, på treningssenteret. Det er flere måneder siden sist jeg så han, og jeg fikk bare virkelig følelsen av at jeg vil avslutte det forholdet jeg er i å håpe han stadig vil bli bedre kjent med meg........

jeg vet ikke om jeg skal bli i det trygge gode, eller velge å ta sjansen på en som virkelig får mitt hjerte til å hoppe over noen slag!??

Kan det virkelig være sant at gresset kan være grønnere på den andre siden?

Anonymous poster hash: aa852...7d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poenget her er vel at du har mistet følelsene for han du er sammen med pr. dags dato.

Skrevet

Jeg ble betatt/forelsket i en annen mens jeg var sammen med kjæresten min. Tror han også var betatt av meg, og vi møttes noen ganger og hadde det hyggelig sammen (ikke noen form for sex - fysisk kontakt). Han var også venn av min kjæreste. Jeg vurderte mange ganger om jeg skulle gå fra kjæresten min, fordi jeg var forelsket i en annen. Likevel holdt jeg sammen med han, og det er jeg så utrolig glad for idag! Nå ser jeg at forholdet til meg og kjæresten er fantastisk, selv om jeg ble betatt av en annen betyr ikke det at kjærligheten mellom meg og kjæresten ble borte.

Mitt råd: tenk deg godt om før du gjør noe du kommer til å angre på!

Anonymous poster hash: 444b2...936

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...