AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Jeg har tenkt å begynne på en fritidsaktivitet for å finne en kjæreste. Så klart må det være noe jeg liker å holde på med, men tenkte å høre om noen vet hvilke aktiviteter man kan finne dem på? Gutten må være mellom 25 og 34 år. Gutter jeg liker er selvstendige, har bein i nesa, og er ikke redde for å si meningen sin. De trener (trenger ikke ha store muskler, men mage er sinnsykt turn off, så han må enten være naturlig slank eller trene.) Liker at gutter er litt "køddete", og kan tøyse og tulle litt. Så datanerder og tørrpinner fungerer ikke. Gjerne litt mannemann. (Om jeg hadde trodd jeg hadde passet til jakt, kunne jeg valgt det.) Selv er jeg veldig glad i å tulle, og særlig glad i sarkastiske bemerkninger i flørting. Jeg er slank og trener selv, men kunne sikkert trent oftere enn i dag. Noen som har tips til hvilke aktiviteter jeg kan treffe dem på? Anonymous poster hash: 27a05...7ab
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Må vel være noen som vet hvor gutter mellom 25 og 34 henger? Anonymous poster hash: 27a05...7ab
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Jeg har møtt mange fantastiske fyrer i skimiljøet, men det er også en del klyse-sjarmtroll som kjøper utstyr for pappas penger og reiser jorda rundt på jakt etter pudder uten å anstrenge seg en dritt for det, og de styrer jeg unna. Anonymous poster hash: 15347...d59
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Jeg har møtt mange fantastiske fyrer i skimiljøet, men det er også en del klyse-sjarmtroll som kjøper utstyr for pappas penger og reiser jorda rundt på jakt etter pudder uten å anstrenge seg en dritt for det, og de styrer jeg unna. Anonymous poster hash: 15347...d59 Ja, det hadde nok vært en god ide! Men jeg er jo ikke noe god til å gå på ski, selv om jeg er interessert i å bli flinkere på det. har de egne "aldersgrupper" i skiklubber? Eller kan jeg risikere å komme i en gruppe med meg og masse 40-åringer og oppover? Anonymous poster hash: 27a05...7ab
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Ja, det hadde nok vært en god ide! Men jeg er jo ikke noe god til å gå på ski, selv om jeg er interessert i å bli flinkere på det. har de egne "aldersgrupper" i skiklubber? Eller kan jeg risikere å komme i en gruppe med meg og masse 40-åringer og oppover? Anonymous poster hash: 27a05...7ab Jeg vet ikke, har aldri vært med i noen skiklubb. Blir vel litt annerledes hvis du må lære deg det først Hva er du god på, da? Anonymous poster hash: 15347...d59
studerende Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Jeg kan varmt anbefale både kickboxing og styrkeløft. Trivelige miljø, morsom hobby og mange veltrente mannfolk.
Brian O'Conner Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Jeg kunne vært bra match med deg. Synd at jeg datanerd og bilmekaniker :-)
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Klatring, dykking, terrengsykling? Anonymous poster hash: 76313...e61
Cordelia Skrevet 14. januar 2014 #9 Skrevet 14. januar 2014 Mye fine menn innen friluftsliv generelt.
OppNedPåAlt Skrevet 14. januar 2014 #10 Skrevet 14. januar 2014 Friluftsliv ja, turgåing, dykking, hundemiljø.
letterbomb Skrevet 14. januar 2014 #11 Skrevet 14. januar 2014 (endret) Gutter er overalt! Ikke nødvendigvis bare å finne på en fritidsaktivitet. Likevel henger jeg meg med på det folk tidligere har nevnt, som kickboxing, ski, friluft generelt, svømming osv. Eller rett og slett treningssenter. Endret 14. januar 2014 av letterbomb
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #12 Skrevet 14. januar 2014 Seiling! Det er også veldig sosialt, så man kommer lett i kontakt med folk. Anonymous poster hash: 8a92e...8f2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #13 Skrevet 14. januar 2014 Takk for mange gode råd! Jeg tror de beste rådene for meg er klatring og kickboksing. Treningssenter er jeg allerede på og det fungerer ikke. Jeg har aldri gått bort og pratet med noen heller. føler ikke at det er naturlig. Folk er der for å trene, ikke for å prate. Men jeg har jo ikke gått på styrke i sal timer da. Det kunne kanskje vært det eneste jeg kunne sett for meg at kunne fungert? Men nå skal jeg se etter klubber i Oslo som har kickboksing og klatring. Noen som vet om noen bra så tar jeg gjerne imot flere råd. Anonymous poster hash: 27a05...7ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå