surrehue3 Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Hei Min venninne mistet sin far og jeg vet akkurat hvor tungt det er siden jeg selv gjorde det noen få år tilbake. Jeg vil så gjerne være der for henne. Og jeg har sagt at hun bare må ringe meg og jeg er alltid der hvis hun trenger å prate og ikke prate. Og siden jeg vet hvordan det føles så syntes hun det er godt å prate med meg. Jeg vil gjøre mer for henne. Jeg fikk et ''bonusgavekort'' på cruise som jeg hadde så lyst til å ta henne med på. Men det viste seg at aldersgrensen var 23 år og vi er bare 20. Jeg har så lyst til å finne på noe annet og skjemme henne bort og gjøre noe koselig oss to sammen, men vil ikke at det skal gå utover hennes lommebok! Siden jeg er student og har ikke så god råd så har jeg ikke råd til weekend på spahotell for begge f.eks. Har dere noen forslag ?
Gjest Violetta Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Lag en god middag, se en god film, ta henne med ut på tur i naturen... Mange muligheter uten at det trenger å bli dyrt.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Da jeg mistet faren min som 18-åring tok bestevenninnen min meg med ut på en veldig fin restaurant og så spiste vi en god middag sammen på hennes regning. Vi skulle egentlig reise bort sammen også to uker etter dødsfallet (planlagt lenge før han døde), og jeg turte ikke si at jeg ikke ville være borte hjemmefra og alt endte i masse drama. Jeg tror det viktigste er at hun ikke trenger å føle at hun er til bry (hvis du bruker masse penger på noe), men at du bare er der for henne og klarer å behandle henne som vennen din og ikke bare "hun som mistet pappaen sin". Synes ikke du skal tenke så stort, eventuelt spander en middag på henne. Anonymous poster hash: 16ca7...02b
Gjest Blomsterert Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Omtenksomt av deg,og tror hun får mye ut av vennskapet ditt. Som en skrev over her,ville jeg tatt en tur i naturen. Det er avslappende,og tankene får litt ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå