AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Det har seg sånn at jeg liker en. Vi holder på og jeg vet han også lier meg. Problemer er bare at han er ikke den personen jeg ser for meg i tankene skal være min drømmekjæreste. For det første så ser han ikke ut som han i tankene (selv om han er fin), han kler seg ikke slik, oppfører seg ikke slik, har ikke den type jobben, har ikke de samme tankene som meg osv... Jeg vet at det er helt absurd å ha en dagdrøm-kjæreste jeg ser for meg hvordan skal være. Og jeg synes det er dumt at jeg tenker slik også. For hvorfor må han være akkurat slik som i tankene? Kanskje det ikke er den typen jeg liker likevel? Så jeg trenger litt hjelp til å komme meg vekk fra denne tankegangen. For jeg liker jo han jeg holder på med! Jeg må bare innse at jeg liker han som type og at han ikke er slik som tankene mine hadde forestilt seg. Anonymous poster hash: 8a84d...c2b
Steinar40 Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 (endret) Jaja, sånn funker ikke huet mitt i hvert fall. Jeg har aldri sett for meg noen drømmedame. Hva er vitsen i å fantasere om noen som ikke finnes? Endret 13. januar 2014 av Steinar40 2
Atlanterhavet Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Vil du ha en fantasi kjæreste eller en ekte kjæreste? Tror du selv at du oppfyller alle kravene til en fantasi-kjæreste? 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Er det ikke bedre å ha en som ikke akkurat var som du så for deg, men som er snill, enn en som har de rette klærne, rette jobben og rette utseende, men viser seg å være alt annet enn snill? Anonymous poster hash: cf4ae...94a 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Det har seg sånn at jeg liker en. Vi holder på og jeg vet han også lier meg. Problemer er bare at han er ikke den personen jeg ser for meg i tankene skal være min drømmekjæreste. For det første så ser han ikke ut som han i tankene (selv om han er fin), han kler seg ikke slik, oppfører seg ikke slik, har ikke den type jobben, har ikke de samme tankene som meg osv... Jeg vet at det er helt absurd å ha en dagdrøm-kjæreste jeg ser for meg hvordan skal være. Og jeg synes det er dumt at jeg tenker slik også. For hvorfor må han være akkurat slik som i tankene? Kanskje det ikke er den typen jeg liker likevel? Så jeg trenger litt hjelp til å komme meg vekk fra denne tankegangen. For jeg liker jo han jeg holder på med! Jeg må bare innse at jeg liker han som type og at han ikke er slik som tankene mine hadde forestilt seg. Anonymous poster hash: 8a84d...c2b Ja, da burde du akseptere at det du "trodde" du vil ha kanskje ikke var det likevel, og nyte det du har oppdaget at du liker . Det er mange som opplever dette, og innser at kravlisten de hadde i hodet var mer preget av hva som er andre anser for bra, enn hva de selv egentlig tenker og føler . Anonymous poster hash: b1a1c...d6e
Gjest Emmanuelle Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Drømmemannen min er Joseph Gordon-Levitt. Jeg har sikla på ham i mange år og INGEN kunne måle seg med ham. Så møtte jeg min nåværende kjæreste og kan si at selv om jeg fremdeles dåner litt hver gang jeg er bilde av JGL så er "the real deal" mye, mye bedre enn fantasien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå