AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Hei. Jeg og kjæresten min har vært sammen nå i 7 mnd'er snart og jeg har det utrolig bra med henne når jeg føler hun vil ha meg der. Noen ganger så føles det ut som det er noe, som om hun har gjort noe. Det er noen ting hun ikke vil fortelle meg og hun begynner plutselig og gråte og vil fortsatt ikke fortelle meg. Hun sier hun elsker meg og alt det der. Men jeg kan ikke føle at hun gjør det noe mer. Føler hun har gått lei meg. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre noe mer. Jeg begynner og lei av også føle det sånn som jeg gjør nå, jeg føler at jeg ikke kan stole på henne til tider og jeg blir ganske lei meg av alt dette. Spesielt når vi har lagd en del planer og snakke mye om framtiden våres sammen. Er det bare jeg som overreagerer eller er det kanskje noe som er? Jeg kan være flink til og overreagere noen ganger men det kan jeg ikke noe for. Hilsen gutt 18 Anonymous poster hash: 3804f...2d3 Anonymous poster hash: 3804f...2d3
Fuglen Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Har du prøvd å spørre henne rett ut om hun har vært utro, eller om det er noe annet som har skjedd som hun føler du burde vite? Kan hjelpe henne å komme på gli..
Gutteproblem Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Har du prøvd å spørre henne rett ut om hun har vært utro, eller om det er noe annet som har skjedd som hun føler du burde vite? Kan hjelpe henne å komme på gli.. Har ikke spurt henne direkte om hun har vært utro, nei. Har spurt henne om det var noe jeg ikke vet som jeg burde vite og da begynte henne bare og gråte igjen. Etter jeg spurte det så har hun bare vært care og ikke brydd seg så veldig
Fuglen Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Har ikke spurt henne direkte om hun har vært utro, nei. Har spurt henne om det var noe jeg ikke vet som jeg burde vite og da begynte henne bare og gråte igjen. Etter jeg spurte det så har hun bare vært care og ikke brydd seg så veldig Da tror jeg jeg hadde spurt henne direkte om hun hadde vært utro, og ikke gitt meg før hun ihvertfall forklarte hva som er i veien. Du har jo egentlig god grunn til å være mistenksom.. Lykke til da
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Har du mistanke, hadde jeg foreslått å snoke litt. Dårlig gjort, ja, men da finner du kanskje ut av det du trenger å vite. Anonymous poster hash: 287d6...2c9 1
Gutteproblem Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Da tror jeg jeg hadde spurt henne direkte om hun hadde vært utro, og ikke gitt meg før hun ihvertfall forklarte hva som er i veien. Du har jo egentlig god grunn til å være mistenksom.. Lykke til da Det største problemet ligger vel i meg som er redd for og vite det hvis det er sant. Jeg vil virkelig ikke miste henne og det er ikke tilgivelig hvis det er gjort. Så jeg ligger vel mellom et par dillemaer.
Gutteproblem Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Har du mistanke, hadde jeg foreslått å snoke litt. Dårlig gjort, ja, men da finner du kanskje ut av det du trenger å vite. Anonymous poster hash: 287d6...2c9 Har prøvd og snoke. Det er ingen bevis på meldinger eller facebook. Men jeg tror dette kanskje har skjedd på en fest eller noe lignende.
Fuglen Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Det største problemet ligger vel i meg som er redd for og vite det hvis det er sant. Jeg vil virkelig ikke miste henne og det er ikke tilgivelig hvis det er gjort. Så jeg ligger vel mellom et par dillemaer. Har prøvd og snoke. Det er ingen bevis på meldinger eller facebook. Men jeg tror dette kanskje har skjedd på en fest eller noe lignende. Huffda.. Men når du tenker etter selv, er det ikke uutholdelig å gå rundt og ikke vite? Er det ikke tross alt bedre å vite hva som har skjedd? Det kan jo for eksempel hende hun har vært veldig full på en fest, og ikke helt hadde kontroll over hva som skjedde? Hadde du kanskje klart å eventuelt tilgi henne da? Jeg tror uansett det aller beste er å snakke med henne og få henne til å forklare hva som har skjedd. Få hennes versjon av dette. Det høres jo ut som hun ikke har det bra med seg selv, og det er jo tross alt bedre enn om hun hadde gjort noe og ikke angret.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 Ville prøvd og tatt det opp med henne enda en gang, og ikke gi deg før hun sier noe! Synes oppførselen til kjæresten din virker veldig merkelig.. Anonymous poster hash: 287d6...2c9
Gutteproblem Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 Huffda.. Men når du tenker etter selv, er det ikke uutholdelig å gå rundt og ikke vite? Er det ikke tross alt bedre å vite hva som har skjedd? Det kan jo for eksempel hende hun har vært veldig full på en fest, og ikke helt hadde kontroll over hva som skjedde? Hadde du kanskje klart å eventuelt tilgi henne da? Jeg tror uansett det aller beste er å snakke med henne og få henne til å forklare hva som har skjedd. Få hennes versjon av dette. Det høres jo ut som hun ikke har det bra med seg selv, og det er jo tross alt bedre enn om hun hadde gjort noe og ikke angret. Som jeg alltid har sagt til henne er at man tar selv kontroll over hvor mye man drikker. Hver eneste gang hun har kommet til meg etter fest så har hun vært så full at hun ikke klarer og gå nesten og jeg må nesten bære henne til rommet. Jeg vet ikke helt om det er bedre og vite eller ikke, vil bare at ting skal gå tilbake som det var for 3 uker siden. Har prøvd og få henne til og forklare og da ble henne bare sur og kjeftet at hun ikke ville si det og kom med ''prøver du og kontrollere meg'' regla. Det gjør meg direkte lei meg når hun tar den regla. Jeg vet at hun ikke har det bra med seg selv noen ganger, men det er heller ingen grunn til og ljuge og holde hemmeligheter og gjøre ting som man ikke skal.
Fuglen Skrevet 13. januar 2014 #11 Skrevet 13. januar 2014 Som jeg alltid har sagt til henne er at man tar selv kontroll over hvor mye man drikker. Hver eneste gang hun har kommet til meg etter fest så har hun vært så full at hun ikke klarer og gå nesten og jeg må nesten bære henne til rommet. Jeg vet ikke helt om det er bedre og vite eller ikke, vil bare at ting skal gå tilbake som det var for 3 uker siden. Har prøvd og få henne til og forklare og da ble henne bare sur og kjeftet at hun ikke ville si det og kom med ''prøver du og kontrollere meg'' regla. Det gjør meg direkte lei meg når hun tar den regla. Jeg vet at hun ikke har det bra med seg selv noen ganger, men det er heller ingen grunn til og ljuge og holde hemmeligheter og gjøre ting som man ikke skal. Du kan jo si akkurat det til henne, at du bare vil tilbake til sånn dere hadde det for 3 uker siden. Og håpe på at det får henne til å glemme det som eventuelt har skjedd, sånn at dere kan komme tilbake til normalen. Hvis det er det du selv vil! Men hvis det ikke blir bedre må du jo nesten bare enten håpe på at det går over etterhvert, eller leve med at det er sånn, eller få henne til å si hva som er galt og ta det derfra..
Atlanterhavet Skrevet 13. januar 2014 #12 Skrevet 13. januar 2014 hvis hun begynner å gråte ut av det blå og vil ikke fortelle deg hvorfor, så hadde jeg også blitt skeptisk. Du er kjæresten hennes, og det kan jo være at et er ting i hennes bakgrunn som kommer opp, men da syns jeg at du fortjener å vite hva det dreier seg om i det minste. Syns ikke at det høres normalt ut å gå rundt og grine. Du kan si på en fin måte at dette egentlig er litt urettferdig, fordi du bryr deg om henne og du blir jo også lei deg når hun er lei seg.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #13 Skrevet 13. januar 2014 At hun begynner å gråte uten videre trenger ikke bety utroskap. Jeg kan uten videre gråte ut av det blå fordi jeg plutselig blir deprimert, eller har hendt selv at jeg har vært redd for at kjæresten har vært utro (pga ulike hendelser) og plutselig begynt å grått. Et tegn du burde se etter er aggressivitet. Dersom hun begynner å bli veldig aggresiv og kjeftete på deg uten grunn vil jeg si du har god grunn til å uroe deg. Jeg vil påstå at vi jenter er for følsomme til å være "snille" dersom vi har vært utro, jeg vil tørre å påstå at vi blir sinte og setter opp en mur siden vi har skyldsfølelse men ikke klarer å innrømme hva vi har gjort - vi dytter det over på partneren slik at vi overbeviser oss selv om at vi ikke har gjort noe galt. Er bare noe jeg mener og trenger ikke være tilfelle hos alle jenter. Anonymous poster hash: 8be56...972 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #14 Skrevet 13. januar 2014 Kanskje hun er gravid og er redd for å fortelle deg det? Anonymous poster hash: d2da1...073 1
Khaosick Skrevet 13. januar 2014 #15 Skrevet 13. januar 2014 Det her er bare et forslag, men hun er ikke gravid da? Det kan jo tære litt på enhver og være gravid og ikke helt tørre å si det til kjæresten sin fordi hun ikke vet hvordan du kommer til å reagere. Dette er bare et forslag, men det er jo ikke sikkert hun har vært utro selv om hun gråter, kan jo være andre ting. Spør!
Gutteproblem Skrevet 13. januar 2014 #16 Skrevet 13. januar 2014 Kanskje hun er gravid og er redd for å fortelle deg det? Anonymous poster hash: d2da1...073 Veldig liten sannsynlighet med tanke på at hun har mensen denne ukaa. hehe
Gjest snoopy_93 Skrevet 14. januar 2014 #17 Skrevet 14. januar 2014 (endret) Veldig liten sannsynlighet med tanke på at hun har mensen denne ukaa. hehe Man kan fint være gravid og ha mensen samtidig. Det har skjedd. Endret 14. januar 2014 av snoopy_93
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #18 Skrevet 14. januar 2014 Kan det ha skjedd henne noe? Overgrep/voldtekt? Depresjon? Anonymous poster hash: c667d...3fc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå