Gå til innhold

Jeg fikk ikke jobben...sukk....

Nigella

Anbefalte innlegg

Var på intervju i går, vi var 3 stk igjen i siste runde.

Ett lite og kjempespennende firma med masse muligheter til å påvirke egen stilling.

Jeg var overkvalifisert til jobben, men hadde utrolig lyst på den. Det var så mye å ta tak i at det hadde blitt drømmejobben alikevel.

Intervjuet gikk bra, jeg fikk presentert meg på en måte jeg var fornøyd med osv. Har gått litt rundt meg selv siste døgnet og ventet, og håpet...

Så får jeg telefon idag om at jeg ble nr 2. Ble så innmari skuffet. :cry:

Det første jeg skal gjøre er å slutte å synes synd på meg selv, tror jeg. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Estrela

:klem:

Føler med deg!

Husk; suksess er målt ved å se hvor høyt man spretter opp igjen når man har nådd bunnen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg sååå godt! Jeg har vært innstilt som nummer to etter 4 svært kompetetive prosesser det siste året. Sist gang tok det flere dager å komme opp av kjelleren igjen.

Nå venter jeg igjen på den endelige avgjørelsen til selve drømmejobben og prøver å forberede meg på det verste.

Egentlig tror jeg fullt og fast på at for den som står på og gjør sitt beste så vil det alltid ordne seg til slutt, men det blir tyngre og tyngre for hvert avslag. Heldigvis har jeg et annet tilbud som venter hvis jeg får avslag, og de vil veldig veldig gjerne ha meg. Det er jo fint, selv om det ikke er en på langt nær så kul jobb...

Uff da, dette ble visst mest om meg selv.

Innerst inne vet jeg at dette er sant, og det håper jeg du også gjør:

Lykken står den kjekke bi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Jeg tror ikke jeg har fått drømmejobben jeg heller.. Skulle få svar denne uka, men det er fortsatt en dag igjen da..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Jeg tror ikke jeg har fått drømmejobben jeg heller.. Skulle få svar denne uka' date=' men det er fortsatt en dag igjen da..[/quote']

Sånne uker og dager er så utrooooolig lange!!! De lengste dagene er de du venter på å få et svar etter et intervju.

Trist at du ikke fikk jobben, Nigella. Kjenner følelsen.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...