AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Går det å vises som frakoblet på skype, selv om jeg er pålogget? Hvordan gjør jeg det, i tilfelle? Anonymous poster hash: 7c6da...9cd
Fuglen Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Ja, men da må du først logge deg på, og så klikke på det lille merket til venstre for navnet ditt, og så skifte til "usynlig".
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Forklarte meg dårlig, ser jeg. Mente om jeg kan vises som frakoblet for en person på vennelista, ikke alle Anonymous poster hash: 7c6da...9cd
Gjest Soley Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Forklarte meg dårlig, ser jeg. Mente om jeg kan vises som frakoblet for en person på vennelista, ikke alle Anonymous poster hash: 7c6da...9cd Nei det kan du ikke, men du ban slette han/hun fra venner så etterpå adde han på nytt igjen.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Nei det kan du ikke, men du ban slette han/hun fra venner så etterpå adde han på nytt igjen. Ok, takk for svar, er ikke noe stort problem, bare ei venninne som blir "fornærma" hvis hun ikke får svar med en gang, av og til er jeg jo opptatt med andre jeg vil skrive med der også. Så da tenkte jeg at hvis jeg kunne vises for frakoblet for henne innimellom, hadde det vært greit. Anonymous poster hash: 7c6da...9cd
Fuglen Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Du kan jo sette statusen din på "Away", og så kan du late som du ikke er der hvis hun prøver å kontakte deg, men fortsatt ha mulighet til å snakke med andre?
Gjest Soley Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Ok, takk for svar, er ikke noe stort problem, bare ei venninne som blir "fornærma" hvis hun ikke får svar med en gang, av og til er jeg jo opptatt med andre jeg vil skrive med der også. Så da tenkte jeg at hvis jeg kunne vises for frakoblet for henne innimellom, hadde det vært greit. Anonymous poster hash: 7c6da...9cd Du trenger ikke å late som noen ting, bare si det som det er, "sorry kan ikke svare deg alltid, hender jeg ikke ser meldingen din eller er litt opptatt" er ikke noe vanskeligere enn det =) Hun skjønner sikker det, om ikke så ja... Har hatt samme problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå