AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Du lille, vakre skapning. Så mange plager du har hatt i ditt korte liv. Så mye smerte i en liten kropp. Det er ikke lett å beholde humøret når smertene river i kroppen, og man er ruset på morfin. Når den ene plagen etter den andre dukket opp. All den livsglede, lekelyst og energi du gjerne ville få ut. Alle gangene du måtte i narkose og ble lagt på operasjonsbordet. Jeg hadde hjertet i halsen hver gang. Hver gang ble du så dårlig at jeg var redd jeg skulle miste deg. Likevel måtte jeg utsette deg for det, for at vi skulle ha håp om at du skulle få leve et normalt hundeliv. Livet har fart tøft med deg fra du var helt ung. Du er så nydelig der du ligger ved siden av meg, krøllet sammen som en liten ball. Litt misfornøyd med at det er så kaldt ute. Tipper du drømmer om å løpe løs i skogen, å tråkke i hælene mine, slik vi endelig kunne gjøre for første gang på lenge for noen dager siden. Og mer skal det bli. Den nussen jeg får om morgenen, når du ligger tett inntil meg under dyna, er en fantastisk start på dagen. Håper vi får mange, gode år sammen. Du betyr så mye for meg, vakre vennen. Mamma elsker deg, gullet. Anonymous poster hash: 5ee04...d21 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå