AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Mine foreldre røyker inne, alltid gjort det. Og jeg hater det, alt stinker piss...Men de vil ikke høre på meg, så jeg vil gjerne ha noen råd som gjør at de kanskje hører på meg eller at jeg SLIPPER og ha klær,ting etc som stinker drit. Er så lei og sur over dette, jeg sitter aldri rundt de omtrent, fordi jeg spyr av lukten!!! Anonymous poster hash: b6c86...31e 2
Gjest Pheel Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Korriger meg om jeg tar feil, men er det ikke faktisk en lov om at det nå ikke er tillatt å røyke inne med mindreårige barn i hjemmet? Er du over 18 år derimot er jo saken en annen. 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Korriger meg om jeg tar feil, men er det ikke faktisk en lov om at det nå ikke er tillatt å røyke inne med mindreårige barn i hjemmet? Er du over 18 år derimot er jo saken en annen. Jeg blir 18 i februar...De blir bare sur om jeg sier noe, og da blir det krangel... Anonymous poster hash: b6c86...31e
Gjest BettyBoop Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 men skjønner de ikke at de skader deg ved å la deg puste inn dritten? Du må bare forklare dem det at du ikke syns det er greit at de tvinger deg til å røyke passivt ved å røyke inne.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 http://www.aftenposten.no/helse/Rett-til-roykfri-luft_-men-ikke-forbud-mot-royking-7244797.html#.UtQRa_TuL4s Anonymous poster hash: a356e...350
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 men skjønner de ikke at de skader deg ved å la deg puste inn dritten? Du må bare forklare dem det at du ikke syns det er greit at de tvinger deg til å røyke passivt ved å røyke inne. De har røykt i alle år, og min mor klikker om jeg sier noe. Hun sier bare det er hun som betaler for at vi skal ha et tak over hodet, og derfor må jeg finne meg i det. Prøvd tusen ganger, hun klikker helt! Anonymous poster hash: b6c86...31e
Gjest made4u Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Din mor (og far) burde ha vett nok til å gå ut å røyke, uavhengig av om du er der eller ei, røykeres stuer er utrivelige rom i alle tilfeller når de røyker inne.
Gjest BettyBoop Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Din mor (og far) burde ha vett nok til å gå ut å røyke, uavhengig av om du er der eller ei, røykeres stuer er utrivelige rom i alle tilfeller når de røyker inne. De er utrivelige uansett for den sure røyklukta sitter igjen. Hjelper ikke hvor mye de lufter. Setter seg i møblene
Gjest BettyBoop Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 De har røykt i alle år, og min mor klikker om jeg sier noe. Hun sier bare det er hun som betaler for at vi skal ha et tak over hodet, og derfor må jeg finne meg i det. Prøvd tusen ganger, hun klikker helt! Anonymous poster hash: b6c86...31e Unnskyld meg men foreldrene dine høres ikke gode ut. Hvordan har oppveksten din ellers vært?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 Din mor (og far) burde ha vett nok til å gå ut å røyke, uavhengig av om du er der eller ei, røykeres stuer er utrivelige rom i alle tilfeller når de røyker inne. De er utrivelige uansett for den sure røyklukta sitter igjen. Hjelper ikke hvor mye de lufter. Setter seg i møblene Merkelig, foreldrene mine røyker inne de også. Men jeg har aldri merket noen spesiell røyklukt i huset deres når jeg kommer på besøk? Og jeg hater røyklukt Anonymous poster hash: 6591c...42e 1
Gjest BettyBoop Skrevet 13. januar 2014 #11 Skrevet 13. januar 2014 Merkelig, foreldrene mine røyker inne de også. Men jeg har aldri merket noen spesiell røyklukt i huset deres når jeg kommer på besøk? Og jeg hater røyklukt Anonymous poster hash: 6591c...42e Jeg hadde en samboer som røykte inne før jeg flytta inn. Måtte vaske grundig en del ganger før den lukta forsvant. Syntes og alltid jeg kjente et lite snev av røyklukt. kanskje jeg er ekstremt var da...
muffin26 Skrevet 13. januar 2014 #12 Skrevet 13. januar 2014 Eksen min røykte inne og der stinka det uansett hvor mye man luftet. Han innrøyka den jævla leiligheten sin.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #13 Skrevet 13. januar 2014 Unnskyld meg men foreldrene dine høres ikke gode ut. Hvordan har oppveksten din ellers vært? den har vært helt ok men takler ikke denne røyklukten, og jeg orker ikke noe stor krangel...så noen måter jeg kan fortelle de det på som ikke fører til krangel?? Anonymous poster hash: b6c86...31e
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #14 Skrevet 13. januar 2014 Merkelig, foreldrene mine røyker inne de også. Men jeg har aldri merket noen spesiell røyklukt i huset deres når jeg kommer på besøk? Og jeg hater røyklukt Anonymous poster hash: 6591c...42e merker du det ikke? :o Anonymous poster hash: b6c86...31e
Gjest Nanna87 Skrevet 13. januar 2014 #15 Skrevet 13. januar 2014 Jeg vokste opp med to foreldre som røyket inne,og det var rett og slett mindre delikat. Moro var det da jeg var 14 og hadde fest og røyket selv inn, men i ettertid ser jeg bare på det som en uting. Jeg skal ALDRI røyke inne.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #16 Skrevet 13. januar 2014 Jeg vokste opp med to foreldre som røyket inne,og det var rett og slett mindre delikat. Moro var det da jeg var 14 og hadde fest og røyket selv inn, men i ettertid ser jeg bare på det som en uting. Jeg skal ALDRI røyke inne. Er kvalmt, takler ikke og spise en gang. Mister matlysten helt. Så skal jeg spise, så spiser jeg faktisk på rommet. Jeg er glad jeg ikke røyker i det heletatt! Anonymous poster hash: b6c86...31e
Gjest Nanna87 Skrevet 13. januar 2014 #17 Skrevet 13. januar 2014 Er kvalmt, takler ikke og spise en gang. Mister matlysten helt. Så skal jeg spise, så spiser jeg faktisk på rommet. Jeg er glad jeg ikke røyker i det heletatt! Anonymous poster hash: b6c86...31e Ja, jeg vet hvordan det er. Det værste var at om jeg sa at jeg misslikte det så brydde de seg ikke. Tror nok at foreldre-generasjonen ikke var like nøye på å røyke inne som det er nå.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #18 Skrevet 13. januar 2014 Ja, jeg vet hvordan det er. Det værste var at om jeg sa at jeg misslikte det så brydde de seg ikke. Tror nok at foreldre-generasjonen ikke var like nøye på å røyke inne som det er nå. Er akkurat sånn jeg har det, de BRYR seg ikke. Jeg blir faktisk kvalm, også lukter det sååå drit Aner ikke hva jeg skal gjøre, brekker meg bare av tanken Anonymous poster hash: b6c86...31e
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #19 Skrevet 13. januar 2014 Er akkurat sånn jeg har det, de BRYR seg ikke. Jeg blir faktisk kvalm, også lukter det sååå drit Aner ikke hva jeg skal gjøre, brekker meg bare av tanken Anonymous poster hash: b6c86...31e Hvor gammel er du? Jeg er 24, og når jeg ble eldre og sa i fra så sluttet de faktisk å røyke inne. Jeg samlet både mamma og pappa en kveld, og forklarte de hvor ille det var for alle oss andre i huset som ikke røkte, og da sluttet de faktisk. Anonymous poster hash: ec53c...7c5
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #20 Skrevet 13. januar 2014 Hvor gammel er du? Jeg er 24, og når jeg ble eldre og sa i fra så sluttet de faktisk å røyke inne. Jeg samlet både mamma og pappa en kveld, og forklarte de hvor ille det var for alle oss andre i huset som ikke røkte, og da sluttet de faktisk. Anonymous poster hash: ec53c...7c5 Jeg blir 18 i februar, det var jo bra de hørte på deg tilslutt. håper mine og gjør det. Anonymous poster hash: b6c86...31e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå