AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Hvor skal man starte? Sambo er sur på meg for at moren min har kontakt med eksen min (Han skal bare fikse bilen hennes og ikke noe mer). Sambo mener det er dårlig gjort av meg at jeg lar henne ha kontakt med eksen, hva får jeg gjort med det? Og jeg ser virkelig ikke problemet selv når eksen bare skal fikse bilen til mamma. Hadde skjønt problemet hans om det var jeg som skulle møte eksen og om det var jeg som spurte om hjelp, men det er det jo ikke.. Itillegg mener sambo at det sikkert er jeg som har kommet med forslaget for mamma at hun skal spørre eksen om det, noe det ikke er.. Så nå kommer han ikke hjem før i kveld og ikke har han mer strøm på mobilen sin. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal reagare på det jeg. Men jeg er litt sur, og vil nesten bare pakke tinga mine å dra når det skal være sånn her. Jeg har verken føler eller savner eksen på noen måter.. Og ja jeg synes selvfølgelig det er litt sært at mamma har kontakt med eksen min. Fikk også melding istad om vi (jeg og sambo) skulle komme og spise hos mamma, så frister bare å skrive at sambo ikke vil pga dette.... Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg. Er det ikke det ene, så er det det andre Anonymous poster hash: e1b9d...d74
Pialill Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Jeg kunne skjønt det om han selv var bilmekaniker også, men ellers er det ingen unnskyldning for å oppføre seg som barnslig drittunge. Be han skjerpe seg 4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Serriøst? Ser virkelig ikke problemet. Moren din må da vel få ha kontakt med eksen din om hun vil det, det er jo ikke noe galt i det om han var en grei fyr Foreldrene til kjæresten min har jo kontakt med eksen hans de også, går jo helt fint for meg det for det er jo ikke han som har kontakt med henne:P Du får si til han at der er moren din som har kontakt med han, og ikke du Anonymous poster hash: 83b92...8cc 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Serriøst? Ser virkelig ikke problemet. Moren din må da vel få ha kontakt med eksen din om hun vil det, det er jo ikke noe galt i det om han var en grei fyr Foreldrene til kjæresten min har jo kontakt med eksen hans de også, går jo helt fint for meg det for det er jo ikke han som har kontakt med henne:P Du får si til han at der er moren din som har kontakt med han, og ikke du Anonymous poster hash: 83b92...8cc Det har jeg sagt, og da sier han bare "Sikkert fordi de likte han bedre enn meg. Jeg er jo null verdt tydeligvis".. Ser ikke problemet selv, hadde vært noe annet om det var jeg som tok kontakt Anonymous poster hash: e1b9d...d74
Nowayback Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Må si jeg skjønner din kjærestes problem. Men det er urimelig å forvente at hun ikke skal ha kontakt med han,
Gjest November Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Da synes jeg typen din skal ta saken i egne hender. Om dette plager han så mye, så får han sette seg ned med mora di og forklare henne hvor mye dette sårer han... Er jo ikke ditt problem!
Gjest Kongsdatteren Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Snakk om å lage drama over nada. Må si det jeg liker aller best er hans anklage om at det hele er satt i gang av deg. 2
Gjest Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Her har vi gutteutgaven av "Dramaqueen"! Jeg ville ikke akseptert at noen trakk slike slutninger på vegne av meg. Du får ha is i magen, og ta en skikkelig prat med han om hva som er OK og ikke i et forhold. Det høres ut som om mannen er veldig usikker på seg selv, og veldig redd for "sine" ting. Dessverre kommuniserer han også veldig dårlig. Har dere andre problemer i forholdet? Om dette er det siste lille i en endeløs rekke med påfunn fra hans side, så forstår jeg ønsket om å pakke og stikke. Du må ikke la han behandle deg sånn! 1
Adhara Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 Tråden er ryddet for avsporing. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #10 Skrevet 16. januar 2014 Her har vi gutteutgaven av "Dramaqueen"! Jeg ville ikke akseptert at noen trakk slike slutninger på vegne av meg. Du får ha is i magen, og ta en skikkelig prat med han om hva som er OK og ikke i et forhold. Det høres ut som om mannen er veldig usikker på seg selv, og veldig redd for "sine" ting. Dessverre kommuniserer han også veldig dårlig. Har dere andre problemer i forholdet? Om dette er det siste lille i en endeløs rekke med påfunn fra hans side, så forstår jeg ønsket om å pakke og stikke. Du må ikke la han behandle deg sånn! Vi har ikke andre problemer i forholde nei! Vi har snakket litt om det. Og han sa han var veldig lei seg for hvordan han reagerte, men også at han har opplevd noe lignende før med en annen eks og det endte ikke så bra.. Han fikk melding av moren min om å hjelpe han til helgen, men svart har han ikke.. Hmm Anonymous poster hash: e1b9d...d74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå