Miss moneypenny Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Er det noen her som har barn som har fått gjentatte lungebetennelser? Hvis ja, kan dere tenke dere å dele litt erfaring? Har et lite barn som har lungebetennelse for fjerde gang, og vi venter på time på sykehuset for videre utredning. Noen som vet hvordan det foregår? Og hva som kan være årsaken?
Gjest iGirl Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 (endret) Kan iallefall tenke meg at barnet vil bli testet for cystisk fibrose Endret 13. januar 2014 av DuraMater
Miss moneypenny Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2014 Kan iallefall tenke meg at barnet vil bli testet for cystisk fibrose Tusen takk for svar! Det hadde jeg ikke tenkt på, leste litt om det nå. Skal sørge for at han blir testet for det!
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Har en bror som hadde masse lungebetennelser da han var liten, typ 12 ganger på 13 måneder, med han viste det seg å være allergi. Etter at vi ga vekk katten hadde han aldri lungebetennelse igjen. Anonymous poster hash: 25143...4f6
HvittHus Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Sønnen min hadde flere lungebetennelser og mye bronkitt. Det viste seg å stamme fra mandlene, så etter at de ble fjernet, stoppet problemene.
Miss moneypenny Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2014 Zellica, vet du hva slags undersøkelse som ble gjort for å konkludere med at det stammet fra mandlene? Anonym bruker, ja vi skal få sjekket om det kan skyldes kattene
Guadaloupe Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Jeg tenker også på inneklimaet, særlig på rommet hvor barnet sover. Dersom ingen av dere andre er påvirket av inneklimaet burde du kanskje se på allergier, husstøvallergi, allergi mot dyr?
HvittHus Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Zellica, vet du hva slags undersøkelse som ble gjort for å konkludere med at det stammet fra mandlene? Anonym bruker, ja vi skal få sjekket om det kan skyldes kattene Det ble i grunnen ikke sjekket noe. Han ble hver gang veldig syk etter bare et døgn med hovne mandler, så min teori var at infeksjonen av en eller annen grunn gikk direkte nedover. Fikk "trasset" ham til operasjon, men fikk beskjed om at mandlene var helt normale, så det var totalt unødvendig. Da kirurgen kom ut etter inngrepet var over, fortalte han at mandlene til sønnen min var de største han hadde sett. Etter dette har han kun vært normalt forkjølet.
Gjest Magdalene Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 Her var det slik med minsten; endte med astmadiagnose da han var 6mnd.
Miss moneypenny Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 13. januar 2014 Tusen takk for svar alle sammen Ja astma har vært et tema, men vi har ikke fått noen diagnose på han. Men astmamedisin hjelper noen av gangene når han får pusteproblemer når han har lungebetennelse. Allergier skal sjekkes ja Guadaloupe. Tror ikke inneklimaet skal være noe problem, da huset er helt nytt med bra ventilasjon osv. Ingen andre som reagerer heller. Men takk for innspill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå