AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Samboer og jeg er prøvere. Vet ikke om det har noe sammenheng. Men her om dagen kommenterte han at livmorhalstappen var større enn normalt. Han kjente klumpen mot penisen hans, og den var større denne gangen. Hva er egentlig normalt? Bør jeg bekymre meg? Siden vi er prøvere og enda ikke blitt gravide, så begynner man å lure. Også etter dette har jeg hatt en lignende krampe nederst i magen. Kan våkne midt på natta og ha kjempevonde kramper inni mellom. Jeg trodde jeg fikk mensen fordi det kjentes sånn ut, så jeg løp på do, men ingenting hadde skjedd. Har hatt eggløsningssmerter, akkurat som mensen, men dette er ikke mensen/eggløsningssmerter. Burde jeg ta en graviditetstest? Eller er det ingen sammenheng? Lurer på om det er noen her som har opplevd det? Anonymous poster hash: c5a3c...bf3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Jeg mente livmortappen* Anonymous poster hash: c5a3c...bf3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Den blir gjerne litt lengre og legger seg fremover på en måte under eggløsningen. Jeg kjenner altid at mannen støter borti den rundt eggløsning. Og det er vondt som f***! Anonymous poster hash: c39bd...78d 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Kan jeg ha blitt gravid hvis den var åpen?Anonymous poster hash: c5a3c...bf3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Jeg hadde tatt en graviditetstest. Uten å gi deg alt for store forhåpninger så er det du nevner de eneste tegnene jeg hadde på at jeg var gravid Anonymous poster hash: a2b50...771
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Trur livmortappen er åpen hele tiden om man ikke er gravid, når man er gravid så tettes den igjen med en slimpropp. som en nevnte over så flytter tappen på seg, min var langt utover hele svangerskapet. Det finnes et eget prøverforum her inne Anonymous poster hash: 7fb65...64e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå