AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Er dette en god vogn? Er det noe negativt med den? Anonymous poster hash: 581c3...fbd
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Ja, den har fått veldig dårlig i sikkerhetstestrr. Anonymous poster hash: 42076...94f
Riiba Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Kjenner mange som har den, inkl meg selv. Kjempefornøyd! 1
sjøhest Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Kurven under er liten og vanskelig å komme til i.
Gjest Tekola Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Vi er kjempefornøyde etter åtte måneders bruk. Kjøpte med Muli-X baggen og har henne nå sittende oppreist, vendt mot meg Den er også enkel å ha med seg på buss og i byen, lett og smal. I tillegg tar den lite plass når den legges sammen
Havmus Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Vogna er lett å styre, den har stor vognbagg og tar liten plass i bilen. Men selv er jeg bare moderat fornøyd med den. Har opplevd at framhjulet har låst seg slik at vogna nesten har tippet over da jeg skuøle gå rett fram. Når man går over til sportsdelen kommer man knapt nok til kurven under når setet er lagt ned i liggestilling. Regntrekket er vanskelig å tre på og tar unødvendig mye plass dersom det ikke brukes når man er på tur.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Vi er superfornøyde etter 3 års bruk. Dette med at hjulet av og til kiler seg fast kan skje alle trehjulinger, men det ordner seg ved å alltid låse fremhjulet på ulendt terreng. Grunnen til at den fikk dårlig i testen var pga isoporen på bøylen til sittedelen som kan løsne, men den er bare i veien så den brukte vi aldri. 90% av min barselgruppe og min vennegjeng har denne vognen og er superfornøyde med den. Den er fantastisk i spedbarnsperioden, lett å klippe bag og bilsete av og på understell, tar liten plass i bilen, and the list goes on. Kommer garantert til å ha dette som vogn nummer 1 også med nr 2 nå.Anonymous poster hash: 33f23...4f8
Gjest Magdalene Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Er superfornøyde med den! Har også simo duo, men den har ikke blitt brukt det siste året etter at vi fikk tfk'en i hus 😀
Niennas Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 Veldig fornøyd med vår vogn. Har multi X - bagen (men skjønner ikke helt påstanden om at bagen er stor, for det er den absolutt ikke. Voksipose passer ikke inn, f.eks.), som kan vippes opp til sittende, i den mellomfasen fra barnet ØNSKER å sitte, men egentlig er litt liten for sportsdelen. Enig i at kurven under er litt liten, men vi har uansett brukt kurven lite. Er SÅ glad i håndbremsen på denne vogna! Vi fikk to tette, og da kjøpte vi TFK buddyseat, sånn at eldstemann kunne sitte bak sportsdelen/under&bak bagen. Så vogna er godt brukt selv med to stykker!
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #11 Skrevet 14. januar 2014 http://www.nrk.no/livsstil/populaer-barnevogn-far-stryk-i-test-1.11194226 Men så er det det, om man vil ha sikkerhet, eller.. Egoisme?Anonymous poster hash: 42076...94f
MarenogAron Skrevet 14. januar 2014 #12 Skrevet 14. januar 2014 http://www.nrk.no/livsstil/populaer-barnevogn-far-stryk-i-test-1.11194226 Men så er det det, om man vil ha sikkerhet, eller.. Egoisme?Anonymous poster hash: 42076...94f Du kan jo i det minste gidde å lese ingressen i den saken du linket til. Sitat: "Men det betyr IKKE at den er farlig å bruke." Leser du hele saken, ser du at det dreier seg om en filleting. Totalt unødvendig kritikk.
Gjest Tekola Skrevet 14. januar 2014 #13 Skrevet 14. januar 2014 http://www.nrk.no/livsstil/populaer-barnevogn-far-stryk-i-test-1.11194226 Men så er det det, om man vil ha sikkerhet, eller.. Egoisme?Anonymous poster hash: 42076...94f Vognen blir blant annet kritisert for at skumplasten på bøylen på sittedelen er enkel å bite av, og kan dermed utgjøre kvelningsfare. I tillegg påpekes det at den har dårlig sidestabilitet og kan klappe sammen under bruk. Jeg har aldri hørt om noen som har opplevd at den har klappet sammen, og jeg mener i hvert fall at det da i så fall må være snakk om feil på enkeltmodeller, som det kan være med alt annet, eller brukerfeil. Skumplasten er jo dekket til av stoff, så jeg skjønner ikke hvordan barnet evt. får tak i denne
siebaeo Skrevet 14. januar 2014 #14 Skrevet 14. januar 2014 (endret) Veldig fornøyd med vår vogn. Har multi X - bagen (men skjønner ikke helt påstanden om at bagen er stor, for det er den absolutt ikke. Voksipose passer ikke inn, f.eks.), som kan vippes opp til sittende, i den mellomfasen fra barnet ØNSKER å sitte, men egentlig er litt liten for sportsdelen. Enig i at kurven under er litt liten, men vi har uansett brukt kurven lite. Er SÅ glad i håndbremsen på denne vogna! Vi fikk to tette, og da kjøpte vi TFK buddyseat, sånn at eldstemann kunne sitte bak sportsdelen/under&bak bagen. Så vogna er godt brukt selv med to stykker! Vi hadde multiX bagen men måtte bare kvitte oss med den.. Den var jo så kort! Han vokste ut av den før det ble aktuelt å sitte omtrent. Og han var ikke særlig lang.. Har alltid lurt på om vi gjorde noe feil Quickfix(?) bagen er lang og stor, veldig bra faktisk, men multiX bagen ble ikke gammel hos oss dessverre.. Endret 14. januar 2014 av siebaeo
Niennas Skrevet 14. januar 2014 #15 Skrevet 14. januar 2014 Vi hadde multiX bagen men måtte bare kvitte oss med den.. Den var jo så kort! Han vokste ut av den før det ble aktuelt å sitte omtrent. Og han var ikke særlig lang.. Har alltid lurt på om vi gjorde noe feil Quickfix(?) bagen er lang og stor, veldig bra faktisk, men multiX bagen ble ikke gammel hos oss dessverre.. Hm, jeg skal være obs på det nå som lillebror bruker den, han er nemlig større enn hva jenta vår var på den alderen. Men en ting er kanskje greit å få med : Datteren min klarte aldri å sove i vogn! Så vi brukte nesten bare sittedelen fra hun var 6-7 måneder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå