Gjest Absolutt Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Ble sjekket opp av en fyr på byen, vi danset, pratet og hadde det hyggelig. Kvelden endte opp på nach hos han og kompisen (vi hadde ikke sex) og det var veldig hyggelig. Ble litt rotings, og jeg sov over. Dagen etter var enda koseligere enn kvelden før, han ville ikke at jeg skulle dra hjem - ble en lang og koselig dag før jeg dro hjem. Utvekslet tlfnr og etter litt teksting hvor han bl.a. uttrykte at han gjerne ville se meg igjen, møttes vi igjen. Tok noen øl og jeg overnattet igjen (enda ikke sex). Dette var rett før julen, jeg skulle på hyttetur og han skulle på ferie, så sjansen var stor for at det kunne gå lang tid før vi kunne sees igjen. Det hører med til historien at jeg studerer og bor langt unna (ca 8-9 timer med bil) der han bor. Jeg hadde lyst til å se han en gang til mens vi kunne, så besøkte han søndagen etter andre daten (fredagen) og denne kvelden var vi hjemme hos han, drakk vin og koste oss. Vi hadde sex den kvelden og morgenen etter. Mye prat og hyggelig stemning dagen etter. Avsluttet med at han håpet vi kunne sees igjen snart og hadet kyss. Vi tekstet litt etter det, nå er jeg tilbake på studiestedet og han sendte melding for en stund siden og nevnte han kanskje skulle hit hvor jeg bor og at vi da kunne møtes. Nå har det gått en uke, jeg har ikke hørt noe fra han. Har han mistet interessen, eller hører jeg ikke noe fordi datingen er litt dødfødt fordi vi bor så langt unna hverandre? Hva gjorde jeg feil? Vet at ingen kan gi meg en fasit her, men vil gjerne ha innspill om hva jeg burde gjøre / gjort annerledes.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Det er flere muligheter. En er at han ikke er like keen etter sex, og at han kanskje ikke var superkeen i utgangspunktet...Han kan ikke se så seriøst på det fordi dere bor langt fra hverandre. Eller det kan være en annen jente i bildet. Det er mange muligheter og ikke lett å gi et fasitsvar, men tror nok distansen har endel å si. Anonymous poster hash: 5f1fc...c19
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Det er ingenting i scenarioet over som gir noe som helst tegn på annet en at fyren (der og da) hadde tid til overs å bruke på deg. En rimelig stor sansynlighet for sex, godt selskap, pen jente på besøk. Fine dager! Betyr ikke at en gidder ta seg tid til å treffes igjen, særlig med så stor avstand og så mange andre jenter ute på byen. Hva du kunne gjort annerledes? Om du ikke likte selskapet og sexen så bør du neste gang avstå fra selskapet og sexen. Noe feil har jo ikke blitt gjort fra noen av partene - dere så, likte, knullet, gikk videre i livet. Anonymous poster hash: fe352...266 1
lalaB Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Det er ikke sikkert du har gjort noe feil, men det kan hende at dere legger litt forskjellig i det, på grunn av at det er stor avstand? Eventuelt kanskje han tenker akkurat det samme som deg, "nå har det gått en uke, og jeg har ikke hørt noenting fra henne" ?
Gjest Absolutt Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Jeg kunne jo tenkt meg å holde kontakten litt iallefall, møtes når jeg er hjemme innimellom og til sommeren for å se om det er noe som kunne ha blitt noe mer. Avstanden har nok mye å si, og det er nesten umulig å bli kjent når man bor så langt unna hverandre. Men har kanskje litt følelsen av at jeg burde latt han jobbe litt mer i starten, men kan ikke fordra 'spill' når man er tiltrukket av noen og kjemien er god..
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Jeg kunne jo tenkt meg å holde kontakten litt iallefall, møtes når jeg er hjemme innimellom og til sommeren for å se om det er noe som kunne ha blitt noe mer. Avstanden har nok mye å si, og det er nesten umulig å bli kjent når man bor så langt unna hverandre. Men har kanskje litt følelsen av at jeg burde latt han jobbe litt mer i starten, men kan ikke fordra 'spill' når man er tiltrukket av noen og kjemien er god.. Spill er bare tull - helt enig. Om spillet er avgjørende for utfallet, så er det neppe den store kjærligheten uansett. Jeg var i en lignende situasjon som deg for en del år siden. Jeg bare kjørte på, selv om han etter noen uker sluttet å svare meg på meldinger. Jeg sa rett ut at jeg følte at vi måtte fortsette å treffes til tross for avstanden (og forlanget svar tilbake i samme mailen!). Måtte fly langt for å sees, men begynte altså å "date" etter å ha møttes etter en fuktig kveld i min hjemby (han var bare på besøk der noen dager). Vi hadde ikke sex engang før han dro. Det ble ikke mange treff i halvåret, men over lengre tid ble vi bedre og bedre kjent. Det er ikke lett! Men jeg vet i dag at han er den rette for meg. I starten er det nok lurt å gå inn i relasjonen med et ønske om å bare bli bedre kjent, og ta det derfra. Ikke stress det. Føles det riktig etter lengre tid med flere møter, så kan dere jo snakke om å satse på dere to.... men det er ikke lett! I ettertid har jeg tenkt sånn - en ting er å gå inn i et avstandsforhold med en du allerede vet du vil satse på. Noe annet er å gå inn i en "daterelasjon" med avstand, og kanskje sette seg selv i et avstandsforhold i stedet for å bare date en mann der du bor. Jeg vet ikke hvor lurt det er. Men du får trent opp psyken. Anonymous poster hash: 85260...40a
Inwe Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Har du sendt han noen mld på denne uken da? Kan hende han venter på kontakt fra deg også eller så er han bare ikke så interessert. Jeg ville iallefall sendt en mld, så vet du litt mer om ikke annet.
Gjest .-L-. Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Satset kanskje på feil hest. Er ikke så lett når man bor så langt fra hverandre.
Gjest Absolutt Skrevet 14. januar 2014 #9 Skrevet 14. januar 2014 Sendte han mld, og tok ikke lang tid før jeg fikk svar Så det er nok ikke helt dødt enda Men, blir jo klønete uansett. Avstandsforhold frister absolutt ikke, men han virker som en fin fyr så tenker han er verdt å bli bedre kjent med. Også virker det ikke helt håpløst når jeg kommer til flytte hjem igjen til sommeren, som er omtrent der han holder til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå