Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdag slo jeg opp med kjæresten min. Etter 1 år med redsel, klarte jeg endelig å ta til meg motet å gjøre det slutt med han. Men nå savner jeg han som bare det. Jeg vet det er til det beste at det er slutt, men det gjør så vondt. Trenger tips til hvordan jeg skal komme meg igjennom dette her, for nå har jeg aller mest lyst til å ringe han bare for å slippe denne dumme kjærlighetssorgen!

Anonymous poster hash: f3e97...f7b
Videoannonse
Annonse
Gjest Chloe87
Skrevet

Ikke gjør det! Vær med venner, finn på ting og gjør alt for å få tankene over på noe annet.

Skrevet

Nå kan jeg ikke kjøre alle over en kam men de aller, aller fleste som går tilbake til en kjæreste som slår angrer. Som oftest er det ikke en engangshendelse og mange sliter i årevis etter avsluttet forhold med diverse traumer. Mange blir utsatt for regelrette drapsforsøk og får så tynnslitte nerver tilslutt at man er ødelagt for livet kjærlighetsmessig. Det er faktisk livet ditt du gambler med. Når det er så utrolig mange flotte menn der ute som ikke slår så er det ingen grunn til å gå tilbake til en voldelig mann. En kjærlighetsorg går over.

Skrevet

Vær stolt avat du har gjort det slutt, og fortsett med å være stolt. Ikke gå tilbake til en som slår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...