AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 noe som vet om en norsk butikk evt nettbutikk hvor man kan kjøpe pokersett ? Helst noe litt fancy og kanskje dekorativt. Anonymous poster hash: 2e71a...094
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Det skal være en gave til en som spiller en del poker med venner, og også har vært en del i Las Vegas å spilt. Jeg har NULL peiling på poker, så trenger litt hjelp. Vil ikke kjøpe noe billig fjas. Så er det noen som har peiling på poker og kan annbefale meg hva og evt hvor jeg bør handle ? Anonymous poster hash: 2e71a...094
Traitor76 Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Ser det er en stund siden du la inn denne posten, men om du fortsatt ser etterpokerchips finnes det masse alternativer Pokersupply.no Pokershop.no Pokerutstyr.no Donkrshop.no Eller for å mele min egen kake: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46364906&editAd=true Har du spørsmål om noe angående pokerchips så kan du bare gi en lyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå