AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Jeg har flere meldinger på telefonen fra exen min som jeg aldri har slettet. Det er det eneste "beviset" jeg har for vold og trusler, derfor har jeg aldri slettet dem. Vet jeg burde anmeldt han da det skjedde men så gjorde jeg ikke det. Ønsket å beholde de i tilfelle når det ble slutt og for å minne meg på hva han har gjort. Det er 4 måneder siden det ble slutt og har ikke pratet med han på en måned. Skal nå ha ny telefon, men klarer ikke helt å slette dem. Er det noen vits i å beholde? Anonymous poster hash: f7009...eb4
lurerveldig79 Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Hadde beholdt de, evt. ta screenshots
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Du bør beholde dem. Hjelper på om/når han skulle oppsøke deg og du trenger bevis ovenfor politiet. Anonymous poster hash: 8ba6d...d74
Gjest Blomsterert Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Siden du ikke klarer slette dem,er det en god grunn til det. Må forresten tillegge at du er smart og flink som tok vare på dem,-også for å minne deg selv på... Det kan være lett å "glemme"ja!
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Var der selv for noen år siden. Hadde tlf stappfull av trusler om vold, drap og sosial ydmykelse. Jeg var superfokusert på å samle alt av bevis, skrive ned alt, prøve å holde styr på det. Det var deilig å endelig slette alt og begynne på nytt med nytt simkort og ny telefon. Deilig å se på telefonen uten å tenke at det var noe jeg måtte spare på, "hvis ikke...". Derfor vil jeg anbefale deg å snakke med politiet allerede nå, og spørre dem hva de synes du skal gjøre med disse bevisene før du er klar til å anmelde. Du må få han ut av livet ditt og tankene dine, så du kan begynne å leve igjen. Anonymous poster hash: 19c5f...b1f 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Eventuelt kan du lagre nr hans som "Husk hva han har gjort". Så blir du minnet på å huske før du svarer eller kontakter. Husk at kroppen din nå er superstressa og litt sånn Stockholm-syndrom, og at det ikke er sånn livet ditt skal være fremover. Du må visualisere hvordan du vil ha det videre, hvordan du vil føle deg, og hvilke mennesker du vil ha i livet ditt. Anonymous poster hash: 19c5f...b1f
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #9 Skrevet 15. januar 2014 Ikke slett, og anmeld!Anonymous poster hash: ee097...6a3
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 15. januar 2014 #10 Skrevet 15. januar 2014 Behold de! Send til mailen din, eller gjør det du kan for å få det over til en nettbasert løsning. Og anmeld ham. Dersom han er voldelig mot en annen dame senere i livet og hun også anmelder, så står i det minste hun sterkere ift politiet og bevis.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #11 Skrevet 15. januar 2014 Helt klart; behold!! Anonymous poster hash: f11c3...add
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #13 Skrevet 15. januar 2014 Behold 6 mnd og hvis dere ikke har hatt kontakt så slett ;-) Lykke tilAnonymous poster hash: 04157...a92
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #14 Skrevet 15. januar 2014 Behold. Jeg angret på at jeg kastet exens trusselbrev. Et år senere kom det enda et brev. Hadde jeg hatt alle de gamle, hadde jeg politianmeldt han. Men et sbrev ble litt spinkelt.Anonymous poster hash: 01859...a26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå