straamann Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Får opp denne meldingen på macen av og til når jeg har koblet til et lydkort via USB. Det har fungert fint i alle år, men nå er kabelen kanskje beggynt å bli litt slitt. Men jeg har også nettopp konvertert til nyeste OS X. Lurer derfor på om denne feilmeldingen kan sitte i programvare/macen, eller om jeg mest sannsynlig må kjøpe nytt lydkort?
Amens Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 En av de komponentene i en datamaskin som det slites mest på er strømforsyneren, så det kan være den som ikke lenger klarer å levere like mye strøm til de andre komponentene. Ellers vet jeg ikke da jeg bruker PC.
straamann Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2014 En av de komponentene i en datamaskin som det slites mest på er strømforsyneren, så det kan være den som ikke lenger klarer å levere like mye strøm til de andre komponentene. Ellers vet jeg ikke da jeg bruker PC. strømforsyneren ja, og det har ikke noe med batteriet å gjøre nødvendigvis? Macen begynner å nærme seg 4 år nå, så de pleier vel å få noe demens da.
Amens Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 strømforsyneren ja, og det har ikke noe med batteriet å gjøre nødvendigvis? Macen begynner å nærme seg 4 år nå, så de pleier vel å få noe demens da. Det kan være det ja, men det beste er nok høre i ett forum for Mac-heads eller kontakte en forhandler. Der kan du sikkert få teste med en nye forsyner og se hva som skjer da.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #5 Skrevet 14. januar 2014 Det kan være at kabelen er skadet så den kortslutter, men det kan også være problemer med Macen. Anonymous poster hash: 9a6c8...fc5 1
straamann Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2014 Det kan være at kabelen er skadet så den kortslutter, men det kan også være problemer med Macen. Anonymous poster hash: 9a6c8...fc5 Hm ja, har også problemer med at styreflaten av og til klikker på lenker mot min vilje. har hørt at det også kan ha med batteriet å gjøre.- pluss at status på batteriet sier at det trenger service.
Lutetium 71 Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Får opp denne meldingen på macen av og til når jeg har koblet til et lydkort via USB. Det har fungert fint i alle år, men nå er kabelen kanskje beggynt å bli litt slitt. Men jeg har også nettopp konvertert til nyeste OS X. Lurer derfor på om denne feilmeldingen kan sitte i programvare/macen, eller om jeg mest sannsynlig må kjøpe nytt lydkort? En slik? Kjøp en ny.
straamann Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2014 Hm, testet med et lydkort som fungerer bra. da fikk jeg ikke feilmelding. Så det er mulig at det bare er kabelen ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå