Tordensky Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Noen som har vært borti dette stoffet? Er det mykt? Er redd for at det er sånt flak, på en måte, stivt som jeg husker filt fra barneskolen Trenger noe ullstoff (helst ikke veldig dyrt) til å sy gardiner av. Noen som eventuelt vet om noe annet sted som selger det? (Helst nettbutikk)
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Prøv hos Skaar tekstil, de har masse ulike varianter av ullstoff (selger mye til bunad- og koftesøm). Du kan få stoff- og fargeprøver fra dem, da får du se de forskjellige kvalitetene. Har brukt de mye, god service. Anonymous poster hash: 6404b...784
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Sorry, glemte linken, Skaar tekstil: http://www.tekstil.no/default.htm Anonymous poster hash: 6404b...784
Skvaldersjura Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Noen som har vært borti dette stoffet? Er det mykt? Er redd for at det er sånt flak, på en måte, stivt som jeg husker filt fra barneskolen Trenger noe ullstoff (helst ikke veldig dyrt) til å sy gardiner av. Noen som eventuelt vet om noe annet sted som selger det? (Helst nettbutikk) Kjøpte ullfilt på stoff og stil for noen år siden, i svart. Mykt og fint, litt tykt og ganske overkommelig pris. De hadde også en i offwhite, eller litt beige, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå