Ruby Skrevet 19. mai 2004 #1 Skrevet 19. mai 2004 Ta testen her Du er en ekte Friends-elsker Du har sett de aller fleste episodene og studerer de godt. Du er ikke helt nerd, men synes det er moro å se på.
Arkana Skrevet 19. mai 2004 #2 Skrevet 19. mai 2004 Du er en ekte Friends-elsker Du har sett de aller fleste episodene og studerer de godt. Du er ikke helt nerd, men synes det er moro å se på.
April Skrevet 19. mai 2004 #3 Skrevet 19. mai 2004 Du er en ekte Friends-ekspert Du har sett alle episodene, minst en gang. Vi tar av oss hatten. Du bør flytte til New York med en gang.
breece Skrevet 19. mai 2004 #4 Skrevet 19. mai 2004 Både Julia Roberts, Brad Pitt og Bruce Willis har jo spilt i friends ...??? Duste spørsmål
Gjest Virvel Skrevet 19. mai 2004 #5 Skrevet 19. mai 2004 "Du er en ekte Friends-elsker Du har sett de aller fleste episodene og studerer de godt. Du er ikke helt nerd, men synes det er moro å se på."
Gjest Elenath Skrevet 19. mai 2004 #6 Skrevet 19. mai 2004 Du er en ekte Friends-ekspert Du har sett alle episodene, minst en gang. Vi tar av oss hatten. Du bør flytte til New York med en gang. Både Julia Roberts, Brad Pitt og Bruce Willis har jo spilt i friends ...??? Duste spørsmål Jeg kan ikke huske Julia Roberts :klø:
Arkana Skrevet 19. mai 2004 #7 Skrevet 19. mai 2004 Du er en ekte Friends-ekspert Du har sett alle episodene, minst en gang. Vi tar av oss hatten. Du bør flytte til New York med en gang. Jeg kan ikke huske Julia Roberts :klø: Joda, Julia Roberts spilte en gammel klassevenninne av Chandler tror jeg, han dro ned buksa hennes slik at hun ble kalt Suzy Underpants (eller noe sånt?) resten av skoletiden. Så hun ville hevne seg på ham, begynte å date ham og fikk ham til å ta på hennes lille dametruse i den tro at hun syntes det var fryktelig sexy. Da de var ute på en restaurant samme kveld snek de seg inn på et toalett for å ha sex (trodde han) og han kledte av seg. I et ubevoktet øyeblikk sniker hun seg ut og stjeler klærne og han blir stående der i båsen med bare en liten truse på seg, og episoden ender med at han hekter av dodøra og holder den foran seg mens han skynder seg ut av restauranten.
Hr. Brunstein Skrevet 19. mai 2004 #9 Skrevet 19. mai 2004 Du er en ekte Friends-elsker Javel ja....de fleste spørsmålene hadde ikke noe med Friends direkte å gjøre....men om skuespillerene. Hvem er eldst....hvem er yngst.... Jaja...
Holly Hobbie Skrevet 19. mai 2004 #10 Skrevet 19. mai 2004 Jeg er ogsaa Friends-elsker...ser paa hver morgen foer jobben, faktisk! Og de nye episodene paa fredager....bare en eller to episoder igjen... - og de skal jeg definitivt ta opp paa video!!
Gjest Coral Skrevet 19. mai 2004 #11 Skrevet 19. mai 2004 Du er en ekte Friends-elsker Du har sett de aller fleste episodene og studerer de godt. Du er ikke helt nerd, men synes det er moro å se på. Fikk den jeg også
Malou Skrevet 19. mai 2004 #12 Skrevet 19. mai 2004 Du er en ekte Friends-elsker Du har sett de aller fleste episodene og studerer de godt. Du er ikke helt nerd, men synes det er moro å se på. Stemmer vel ganske så godt det... Jennifer
lille mor Skrevet 19. mai 2004 #13 Skrevet 19. mai 2004 Du er en ekte Friends-elsker Du har sett de aller fleste episodene og studerer de godt. Du er ikke helt nerd, men synes det er moro å se på. Helt sant det.
Gjest 1111 Skrevet 19. mai 2004 #14 Skrevet 19. mai 2004 Du er en ekte Friends-ekspert Du har sett alle episodene, minst en gang. Vi tar av oss hatten. Du bør flytte til New York med en gang. Rein flaks
Iselilja Skrevet 19. mai 2004 #15 Skrevet 19. mai 2004 Du er en ekte Friends-ekspert Du har sett alle episodene, minst en gang. Vi tar av oss hatten. Du bør flytte til New York med en gang.
Windy Skrevet 19. mai 2004 #16 Skrevet 19. mai 2004 Joda, Friends ekspert (skulle bare mangle, hadde nesten blitt skuffa om jeg hadde fått noe annet ) Men, jeg ble litt irritert over det spm om hvem som ikke har spilt i Friends.. Det var nok av kjendiser å velge mellom, så klarer personen å sette opp de 3 mest kjente som har vært med. Da har man driti på leggen da. :-x Ja, sånne ting henger jeg meg opp i... jeg syns nesten ALLE norske journalister gjør feil i anmeldelser av filmer og serier. Så vanskelig er det da ikke..
Gjest Catwoman Skrevet 19. mai 2004 #17 Skrevet 19. mai 2004 Du er en ekte Friends-ekspert Du har sett alle episodene, minst en gang. Vi tar av oss hatten. Du bør flytte til New York med en gang. Men skulle gjerne sett fasitten på spørsmålene og..
Mossa Skrevet 19. mai 2004 #19 Skrevet 19. mai 2004 Du er en ekte Friends-elsker Du har sett de aller fleste episodene og studerer de godt. Du er ikke helt nerd, men synes det er moro å se på.
Gjest Starya Skrevet 19. mai 2004 #20 Skrevet 19. mai 2004 Friends-ekspert Du har sett alle episodene, minst en gang. Vi tar av oss hatten. Du bør flytte til New York med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå