Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først av alt, jeg er fullt klar over at dette er håpløst, men får ikke ro i sjelen.

Hørte en sang på radioen, ALT jeg husker er at artisten var norsk, og sang på noe "nynorsk" lignende dialekt. Litt humorisisk tekst.

Det var moderne (type thriftshop på norsk), så ikke noe Vinskvetten eller Ole Ivars eller noe slikt. Stjerne i boken til den som klarer dette.

Den gikk på radioen rett etter kl 16:00 på fredag(husker ikke radio kanal), mer en dette har jeg desverre ikke å komme med.

har sjekket MP3 sine listen fra fredag, så det var ikke der. Sjekket siste 100 på forskjellige kanal, og spillelister på alle kanalene det kan ha vært: Radio 1, MP3, P3, radio Norge, NrJ

Anonymous poster hash: c129b...ae8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du husker noe av melodien vil jeg anbefale å prøve Soundhog-appen. Der kan du nynne inn noen strofer og se om du får et treff.

Skrevet

Om du husker noe av melodien vil jeg anbefale å prøve Soundhog-appen. Der kan du nynne inn noen strofer og se om du får et treff.

Der er problem nr 2, jeg husker ingen verdens ting, bare at jeg ville google sangen når jeg kom hjem, men glemte alt sammen mens jeg handlet på veien... Vanligvis husker jeg en setning eller strofe eller noe, men nå er jeg helt blank.

Det var foressten rundt 16:30, glemte at jeg ble litt lenge på jobb.

Skrevet

Det var ikke Kaveh med Snufs, da?

Sjekk låter med Kaveh, Jå9&OnklP eller Phil T. Rich, så kanskje du er heldig :)

Skrevet

Det var ikke Kaveh med Snufs, da?

Sjekk låter med Kaveh, Jå9&OnklP eller Phil T. Rich, så kanskje du er heldig :)

Kanskje det er Kaveh, men navnet på artisten var "funky(merkelig)" og helt nytt for meg, så de 2 andre er det ikke :(

Har hørt litt Kaveh i dag, men det er feil type musikk, det var ikke så "gangsta-rap"

Skrevet

Side Brok?

Anonymous poster hash: 145a8...653
Skrevet

Ikke noe Lars Vaular?

Nope, han hadde jeg kjent igjen.

Side Brok?

Anonymous poster hash: 145a8...653

Der tror eg me e inne på någe ja! Må bare finna ut ka sang d e snakk om... Konge!

Skrevet

Tror det var Side Brok som var artisten. Men fant ingen låt på youtube som gav meg en aha-opplevelse. Men takk til alle som prøvde, tror nok bare hukommelsen min bestemte seg for å ta livet av fredagens minner... (alkohol var ikke inne i bildet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...