Gå til innhold

Natur/Fjell-områder i Mjøndalen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ingenting om det stedet, er det noen som vet om det finnes noen gode naturområder der (til trening og turer) ? Er det noe mer jeg trenger å vite om Mjøndalen? :)

Anonymous poster hash: 9d3f9...9c4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja masse søk på steinberg da bor du rett ved marka:) kjempe fine tur områder. Hvor dn kan gå i timevis

Skrevet

Sjekk ut områdene rundt Hagatjern og mot Konnerud. MIFhytta ligger bl.a. her

Anonymous poster hash: 29b04...5d4

Skrevet

Føler at det blir veldig usentralt opp mot Konnerud. Og lang ifra så fint som på steinberg. Hold oss oppdatert på hva du velger:)

Skrevet

Ligger nå åser og skog på begge sider det jeg har sett, så ja jeg ville tro det. Mye skog og fjell i disse områdene generelt. Skiheiser ikke så langt ifra er det også, både i Drammensområdet og Kongsberg.

Skrevet

Ut.no har mye fin info om turområder rundt i Norge. Det finnes også en bok om turområder i Buskerud. Prøv også hjemmesidene til Eikerbygdene, Drammensområdet etc. sikkert mye info og finne der.

Skrevet

Er ikke så godt kjent med tur mulighetene i Mjøndalen, men det er mange fine turer i områdene rundt også
I Solbergelva har du f. eks knabben du kan gå til. I Krokstadelva har du løyper på Årbogen, hvor man også gå til Hokksund. Er også mye fine turer oppå ulevann. Så er det noe man kan gå til som heter Lokkeråsen og Solbergvarden. Og i Drammen er opp Aronsløypa på sommeren fint. Eller opp Kjøsterudjuvet.Mange flotte turer i Eikerbygdene/Drammen :)

Anonymous poster hash: b550c...9e9
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...