AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Jeg leter etter en lekematte til et gutterom, en sånn med veier og hus som det går an å leke med biler på. Har sett mange slike tepper, men i åpen barnehage hadde de en type som var av en slags linoleum som det går an å vaske med en klut. Ser for meg at den vil samle opp mye mindre skitt og lort... Problemet er at ingen der kan huske hvor den ble kjøpt, noen ideer om hvor jeg kan få tak i en?Anonymous poster hash: 1248b...5e4
abelille Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Jeg har hørt rykter om type gulvebelegg på fargeriket. Har planer om å dra å undersøke ryktet i neste uke :-)
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Takk, det var et godt tips Det må jeg sjekke ut!Anonymous poster hash: 1248b...5e4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Ikke helt det du spør om, men vi kjøpte vår på Skeidar. Vanlig type stoffmatte, men veldig lett å holde ren. Anonymous poster hash: c1bc4...0c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå