AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Jeg er en jente på 20 år som ikke bruker særlig annen sminke enn maskara og lipgloss. Har nå lyst til å lære å sminke meg skikkelig. Har ren hud med mye glød, så føler ikke at jeg trenger noe veldig dekkende hudsminke. Øynene mine er mørkebrune og håret likedan. Anyways; har noen tips til hva som er et absolutt must å ha i sminkepungen av børster, forskjellig makeup osv? Liker forresten at det ser ganske rent, naturlig og klassisk ut, om det skulle være av noen som helst betydning. Kom gjerne med forslag til merker osv. Anonymous poster hash: d7adb...e80
Ingvilddd Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Det jeg MÅ ha til enhver tid, som jeg har med meg overalt, er foundation, concealer, mascara, vippetang, våt eyeliner, pudder og blusher.
Gjest Tigress Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Skaff deg ein BB-krem eller farga dagkrem. Eller ein lett CC-krem. Ikkje for å dekkje til så mykje, meir for å jamne ut huda på dagar ein ikkje er heilt på topp (eg blir til dømes raud i augekroken av tårer, for eg går mykje ute i kulda, og då brukar eg litt BB- eller CC-krem der). Maskara er sjølvsagt bænkers. Vippetang gjer alle maskaraer gode, men eg prioriterer ikkje plass til den. Concealer er eit must. Har du ein dårleg dag får concealer bukt med teikna på det i alle fall. Er du ljos i huda er rouge eit godt tips, er du mørkare ville eg gått for bronzer. Så altså: CC-krem concealer maskara rouge/bronzer lipgloss. Treng du å sjå instant chic ut er gelliner eit bra tips, men ein må øve ein del før ein får det til!
Gjest BabyBlue Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Eyeliner og en nøytral lipliner kan gjøre underverker når sminken fra i morges begynner å sitte litt dårlig. Men skal jeg bare velge en ting må det nok være mascara... Det fikser hele ansiktet liksom. Det og øyenbrynspudder
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Concealer (1#!), mascara, lys eyeliner- hudfarget (Åpner blikket mer),Øyenbrynsskygge, lett foundation (sanzuel, glo, B. minerales elr sothys), transparant pudder for foundation skal sitte godt, gel liner fra mac, solpudder fra Guerlain og ikke minst vippetang ;-) Av børster ville jeg spurt om tips fra en sminkebutikk, ellers kan du sjekke ut makeupmekka.no, der har de et merke jeg liker godt, som heter Monkii. Eller søk opp Sigma, der får du et helt sett, vet flere som er fornøyde med det. Det jeg kunne komme på i Farta Anonymous poster hash: 767d9...127
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå